Kennismaking nieuw lid: Abimha

Welkom Ab!

Welkom :hugs:!

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Ik denk dat de oplossing voor jouw probleem hier wel voorbij komt (als dat niet al is gebeurd).

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom Ab emot-tiphat

Welkom bij de club!

Van harte welkom Ab :+1:

download1

Welkom!
Mooi horloge heb je!

Veel plezier hier.

Welkom op HF

Dank allemaal voor de verwelkoming ! To be updated, zal nog wel laten weten hoe het is afgelopen.

welkom op dit mooie Forum :wink:

Leuke Seiko!

Gewoon de breedte van de clasp opmeten en er een andere clasp bij bestellen van Strapcode of Uncle Straps.

Ik kocht een Marinemaster met een godsliederlijk hoge listprijs en een aanstootgevend lange sluiting, omdat ze nog steeds die enorme kut wetsuit-extension doen. Ik heb daar laatst deze sluiting voor besteld:

(niet mijn pols of plaatje)

Gewoon doen, want een gat meer fijnverstelling en een kleinere clasp om de pols.

Ik hoop dat dat over gaat en je je tot de kleinere dress watches bekeert, want laten we eerlijk zijn, jij zit nooit op 300m diepte en je bent inmiddels ook al oud genoeg voor een fatsoenlijk horloge.

Welkom, uiteraard. :slight_smile:

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:+1::slightly_smiling_face:

Welkom op het forum

Leuk dat je meedoet Abimha!

Welkom op HF! Ik vind een een rubberen band op deze ‘62Mas’ achtige Seiko’s altijd goed staan (een beetje zoals op deze foto van een originele 62MAS)

Welkom Ab!