Yep, en dan de hoofdprijs vragen.
Volgens mij heb ik toch echt hier op het forum zoeen met dezelfde caseback gezien afgelopen jaar⊠kan hem alleen niet vinden.
Geen gesigneerde kroon?! Ik zie bij Enicars altijd het planeetje op de kroon.
Lijkt op goede plaat in verkeerde kast en wijzers. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoân soort kast heb gezien bij een Sherpa, of andere enicar. Niet dat dat dan niet zo zou kunnen zijn natuurlijk. Er bestaan heel veel frankenwatches van dit merk.
Zoals al voorgesteld denk ik dat je op zân minst het uurwerk moet zien voor je hier over na wilt denken.
2000 is (te) stevig aan de prijs wat mij betreft, zelfs als deze echt zou zijn.
Mooie dingen die Enicarâs. Dit was mijne destijds:
http://thewatchspotblog.com/?p=2399
400,- aan uitgegeven en voor 800,- verkocht.
Goede deal dacht ik destijdsâŠ
Veel dank allemaal en fijne zondag ondanks de zoveelste storm.
Groet
Dat, en de binnenkant van het deksel.
Als het een kast van Enicar is, dan mĂłet dat ergens vermeld staan, anders kun je nog steeds een Enicar plaat + uurwerk in een donorkast hebben zitten.
Enicar maakte ook gebruik van casemakers, een bekende is Ervin Piquerez (EPSA). Die hebben het EPSA logo aan de binnenkant, niet die van Enicar (maar vaak (altijd?) wel op de buitenkant).
Ik heb nog steeds het gevoel dat de plaat niet bij de kast past. Ik heb nog niet eerder zoân skin diver type kast gezien bij Enicar. Als je de plaat en kast kunt dateren kun je misschien kijken of dat matcht. De kast schat ik iets jonger dan de plaat.
NOS en dan geen originele kroon? Frankenwatch for sure.