Kermis horloges

Volgens mij zijn er niet eens antwoorden weggehaald :joy:

1 like

2 likes

Daar wil ik met alle liefde een weekje mee op de kermis staan! Zelfs nog wel in de oliebollenkraam

1 like

Kansloos topic zo zonder de neprollies van TS…

@ener Kom op dan met die plaatjes!

2 likes

Haha ik vind het meer een horloge om de botsauto kraam mee te runnen. Kan u dat ook bekoren?

dontfeedtrollsTW

1 like

Wel ja. Vroeger als klein manneke keek ik enorm op tegen die stoere gasten, van nu mijn leeftijd ongeveer, die nonchalant staand met 1 been in dat wagentje achteruit inparkeerden. Terwijl ze terloops een 14 jarig meisje een zwoele blik toewierpen. Ik heb mijzelf nooit goed genoeg geacht om dat werk op dezelfde enthousiaste wijze uit te voeren. Maar met een Rolex om zie ik mezelf dat best kunnen doen.

6 likes

Dit klinkt heel bekend. Wat een binken waren dat hè. Net als die roffe gasten die op hun zestiende een opgevoerde scooter, leren jas en Nike Air Max hadden en met die suburban chickies de hele avond rondjes konden rijden omdat ze al op de bouw werkten en tachtig keer meer (zak)geld hadden dan ik. :sunglasses:

6 likes

4 likes

???

Ik had ook helemaal over dit stuk heen gelezen, excuus! Wat vervelend om te horen Rene1! Er is gelukkig een speciale site die mensen zoals jij kan helpen: https://www.funda.nl/

Maar 1 waarschuwing vooraf: nergens Almere intoetsen!

6 likes

Wat een vreemd topic !??

Volgens mij gemod en te veel off topic want ik kan er geen touw aan vastknopen.

Al draagt een aap een gouden ring
Het is en blijft een lelijk ding

Nog geen 2 maanden lid en nu al helemaal de weg kwijt.
Of was dat al zo :thinking:

Maar OT het is mij nog nooit gelukt om iets uit een dergelijke automaat te krijgen.
Ik heb pogingen in deze richting dan ook maar opgegeven.
Wel schiet ik ieder jaar een beer.

1 like

Jij begrijpt het ook al!

1 like

Wat voor de één een kermishorloge is, is voor de ander zijn/haar absolute grail :thinking:

Deze is internationaal niet aan te slepen en misschien vinden wij hem in NL niet te pruimen, Azië loopt ermee weg (en is als markt ietsje belangrijker voor Rolex dan wij)…

Ik vind hem van schreeuwerigheid wel wat hebben als ik heel eerlijk ben. Maar ja, ik koop ook een Rado Diastar :roll_eyes::grin:

2 likes

Rado is een prachtig merk van onverslijtbare kwaliteit. Mijn vrouw draagt er ook één.
De jubile diamonds. Net een dames armband.

Welke diastar heb jij, als ik vragen mag ?
De gouden?

1 like

Nee deze komt eraan. Al heel lang een (vergeten) guilty pleasure van me. Omdat het kan :sunglasses:

2 likes

https://streamd.hitparade.ch/cdimages/barend_servet-pollens_wat_een_heisa_s.jpg

3 likes

Ik vind hem prachtig! Ga er van genieten!

1 like