Ketelaars only

Heeft hem vandaag om :christmas_tree::smiley:

26 likes

Nu met het Corrigia bandje.
Kan de band ook zeker aanraden! Heel mooie kwaliteit.

17 likes

Vandaag de Ketelaars weer een voor de dag gehaald.

17 likes

Even aanvullen met de nieuwste modellen:

IMG_20190412_125000_938
IMG_20190412_124943_372


33 likes

Wat zijn ze toch mooi geworden!
:+1:

1 like

Ketelaars 014

22 likes

En hierbij nog nummer 8v2:

20 likes

Opeens zie je het!
Een uniek horloge wat te koop wordt aangeboden door @Royal_Roy! Ketelaars nr. 6
Een pracht exemplaar waar aan de zichtzijde niet teveel poespas zit maar de achterzijde prachtig geskeletteerd is, ‘naar verluidt al zo’n 150 uur werk van de meester @stefanketelaars’.
Eenmaal aangekomen in de richting van Nijmegen doe ik de deur van de praktijk open en zie de het prachtige exemplaar op tafel liggen. Met mondkap op treffen we elkaar in deze bijzondere setting,
gelukkig zag hij nu niet dat m’n mond openstond! :sweat_smile:
Ik luister wel @Royal_Roy maar eigenlijk kan ik m’n ogen niet van het pronkstuk afhouden.
Na een prettig gesprek te hebben gehad met Roy, die heerlijk enthousiast zijn verhaal kon doen, stond Roy er nog even op dat ik nr. 6 op de Timgrapher controleerde. Ik had deze meegenomen maar naar verluidt heeft Stefan een uitstekende reputatie op gebied van manufacturing en garanties.
Je raad het natuurlijk al, ook op de Timgrapher met vlag en wimpel geslaagd, en dus stond mijn besluit vast. Dit horloge wil ik in mijn bezit hebben. We hadden vooraf al besproken wat het zou gaan worden, dus dat was keurig gegaan met @Royal_Roy. Dank daarvoor!
Wat betreft het horloge daar kunnen we eerlijk in zijn, lekker strak en stoer, waarin exclusiviteit voorop staat en gelukkig geen productiefabrikant.
@stefanketelaars is een eindbaas :muscle:t5: die verstand, liefde en passie heeft voor het vak! Zo jong en dan al zo talentvol. Dat is voer voor de toekomst waar alleen maar mooiere en verfijnde exemplaren uit voortkomen.
Naar verluidt heeft hij een wachtlijst voor de wachtlijst en daar had ik nou net geen tijd voor. :slight_smile:
Jullie begrijpen daarom ook wel dat dit een van de weinige keren was dat zoiets op de markt komt, vandaar dat ik mijn slag heb geslagen. Een waar collectors item zullen de Ketelaars worden als @stefanketelaars zijn werk zal voorzetten!
En het mooiste van dit alles is dat een groot aandeel in dit Horlogeforum tot stand is gekomen. En laten we dit zo houden! :blush:

43 likes

Gaaf ding. Eén van de eerste, dat wordt nog eens een collectors item. Oh wacht, dat is het natuurlijk al. Anyway, veel plezier ermee!

1 like

Ik had eerlijk gezegd een tekening verwacht van een grote kont met een ketel er op. Much dissapoint. Such teleur.

Prachtige kunstwerken overigens.

1 like

Veel plezier van je nieuwe aanwinst!

1 like

Wauw! :+1:Hoe werkt die draaiende aarbol complicatie precies?

Mooi ook hoe de stiksels matchen :+1:

Geen idee dat er een Ketelaars only topic op het forum was. Erg leuk om al die oude modellen weer eens te zien. De ontwikkeling heeft verre van stil gestaan. Nr 39.

23 likes

Mooie Nederlanders.

1 like

Wat een kunstwerk!!!

Mooie aanwinst, nogmaals complimenten aan @stefanketelaars

1 like

Wat een diepte in dit horloge zeg :+1:

24 likes

Mooi hé!!!
Ik hoop binnenkort bij (naamgenoot) Stefan te kunnen gaan kijken. Grote kans dat ik mezelf op de wachtlijst laat zetten/wil laten zetten. :slight_smile:

2 likes

De wetenschappelijke congressen gaan weer van online naar fysiek, dus de Ketelaars is een paar daagjes op reis naar Barcelona

20 likes