Keuze gemaakt (en gekocht)

het weekend een heritage black bay om gehad… wat een top horloges en ik ben extreem jaloers. geniet ervan!

1 like

Mooie klok! Volop van genieten!

1 like

Hij is zeker niet te groot… ik heb volgens mij een gemiddelde pols. Zal morgen nog wel eens wat meer foto’s posten

2 likes

Mooi hoor. Van harte!

1 like

Ja ben bewust voor de in-house gegaan. sowieso vind ik het idee van in-house ten opzichte van een ETA aantrekkelijker (ondanks dat ik weet dat ETA zich echt wel bewezen heeft)! … vind de band mooier en de rechte tekst onderin. Moet wel zeggen dat ik de roos iets mooier vind dan het schild. Al met al een bewuste keuze!

2 likes

Top, goed dat het weloverwogen is! Zelf vind ik de oude band, de ronde tekst en de roos wel wat mooier :slight_smile:

1 like

Er zijn inmiddels meer foto’s geplaatst! En ik zal mijn bevindingen de komende tijd plaatsen! Tot nu toe super tevreden!!!

1 like

Gelukkig maar dat smaken verschillen. Zou toch saai zijn als iedereen met het zelfde horloge om zou lopen! Wat niet weg neemt dat de “oude” bb ook super is!

1 like

Zo is dat!

1 like

Damn wat een topklok! Nu staat ie weer vooraan de verlanglijst :smiley: Bedankt voor de foto’s!

1 like

Met de black bay zit je altijd goed! Ik wens je heel veel draagplezier toe, geniet ervan :slight_smile:

1 like

Super, gefeliciteerd en geniet er van :+1:

1 like

topper voor de komende jaren

1 like

Robuust en toch ook elegant.
Heel mooie duiker!
Enjoy!

1 like

Nice! En met alle respect voor de eigenaren van de oude versie, dat manufactuur-werkje is denk ik toch andere koek dan een 2824-2 zonder datumschijf en datumverzetrad. Daar hielp alle perlage weinig aan. Veel plezier!

2 likes

Hele mooie aanwinst veel draagplezier gewenst :thumbsup:

1 like

Mooi hoor, proficiat met de aankoop en veel plezier ermee.

1 like

Na een dag nog steeds tevreden! En nog wat foto’s gemaakt van het horloge…


Een van de sluiting! Klein subtiel ceramies bolletje wat voor een perfecte sluiting zorgt.

De nieuwe band. En hier is duidelijk te zien dat deksel iets of wat boller is dan de “oude” BB

Natuurlijk ook een van de roos😉

En nog gewoon een omdat ik hem zo mooi vind!

5 likes

Heel strak inderdaad. Goed dat je na een ongetwijfeld lange zoektocht je keuze hebt gemaakt en hebt toegeslagen. Geniet ervan!

1 like