Keuzeadvies sportieve dresswatch

Niet lullen maar sparen. :upside_down_face:

2 likes

:point_down:

1 like

Dan wachten (en sparen, anders zijn ze alsnog buiten budget)

3 likes

Eens maar ben bang dat deze te groot valt, binnenkort maar eens proberen.

Wordt aan gewerkt maar dat gaat niet in een paar dagen😂

3 likes

Er is nu ook de 35mm variant, hoewel in quartz. Wellicht deze ook passen, mocht deze beter bevallen een paar maanden aankijken of er een automatische variant komt.

Edit; zie in je openingspost niets over automaat/quartz, zeker de quartz prx is een mooi horloge voor een beperkte prijs

De voorkeur gaat wel naar een automaat. Die 35 mm ben ik wel benieuwd naar. Ik vind alleen de wijzerplaat van de quartz prx niet zo mooi als die van de powermatic.

Seiko sharp edge. Zijn er in veel kleuren, en de wijzerplaten zijn fantastisch. Ik zou donkerblauw, zwart of rood degradé doen.

Ander alternatief is de nieuwe donkerblauwe alpinist op bracelet met de herringbone wijzerplaat. Die is zo machtig mooi. En ze dragen fijn.

Anders is daar nog Traska. Of als je echt alleen staal draagt de Archimede outdoor protect.

Ja ik ben nog niet overtuigd maar misschien moet ik hem daarvoor in het echt zien.

Daar zit ik stevig op te loeren

Deze vind ik echt prachtig:

En die zwarte Stowa vind ik gaaf.

Bij leven & welzijn met Petertje er boven. :see_no_evil:

Ik had het over die versie van de Alpinist.

Maar de Sharp edge is wel platter. Dat is fijn. Je kunt daar geen bandenslet van maken, maar als je hem op stal draagt zou ik er laatste zeker gaan bekijken. :+1::+1::+1:

1 like

Ball Engineer
Top ding en underrated.
Heeft wel wat van een DJ en een tissot gentlemen

3 likes

:upside_down_face:

2 likes

Eens

zeer sportieve dresswatch FTW :slight_smile:

2 likes

6 likes

Inderdaad, dat dacht ik ook: Citizen NB1050. Zeker als het budget geen Tissot Gentleman toelaat of als die iets te groot zou zijn :slight_smile:
(Kan het zijn dat ik die foto herken :wink: ?)

image

image

8 likes

Hier al vaak genoemd, maar na het lezen van je wensen kwamen twee modellen in me op:

Ook in quartz:

5 likes

Halios Universa
Een berg heart and soul, mooie maat, fijnafstelling op de band en draagt top!

6 likes

Victorinox Alliance mechanical wellicht? (ref. 241898)

2 likes

wat is de lug2lug van deze ?