Ik denk dat je TS z’n posts daarna niet gelezen hebt. Hij geeft aan dat hij de bovenste drie niet kan of wil betalen.
Inderdaad niet goed (door)gelezen.
Max €1000, al veel moois voorgesteld hierboven.
Deze is ook fraai…
De Alpinist lijkt je beter te passen dan de Tissot. Allebei mooie horloges
Dat was ook mijn conclusie, de Seiko voelt ook veel beter.
Die heb ik ook bekeken maar nu al dat die plaat geen blijvertje zou zijn bij mij.
Klopt ik vind de plaat mooi, maar de rest van het horloge laat me volledig koud.
Die heb ik gister ook gezien in de vitrine maar die trekt me niet zo. Ik vind het een mooi horloge maar zou hem niet snel dragen. Ik vind de plaat, wijzers en indices erg mooi, maar de kast en band laten me koud.
Eerder in het topic al langsgekomen en ik kan uit ervaring spreken dat de Aikon 39 echt een heel fijn horloge is. Vooral die band en kast zijn weegaloos! Wellicht iets te duur voor nu maar ik zou em zeker even aandacht geven.
Ik vind hem heel gaaf, maar teveel lijken op een AP, en ik vind de strepen op de bezel niks.
Daar had ik dus nul last van.
Dat is een van de redenen waarom ik em verkocht heb. Duidelijk dus ook niet jouw horloge
Hadden die strepen er niet op gezeten dan had ik hem waarschijnlijk allang een keer gekocht.
Met een gladde bezel zou ik de volgende keer eerder voor de zwarte wijzerplaat gaan. De witte datumschijf begon mij ook tegen te staan naast de blauwe plaat. Niet matchende datumschijven komen jammer genoeg zo vaak voor en is meestal een doorn in het oog voor mij
Meestal kan ik daar wel mee leven, ik zou eerder voor de blauwe gaan, omdat ik al zwart en wit in de collectie heb.