Keuzes..... altijd lastig! Welke zouden jullie kiezen?!

Ik zou 1 of 2 nemen, als je over de afmetingen kan geraken van die Omega’s :slight_smile:

1 like

Wat is een moonwatch zonder moon :wink:

Ik heb Armstrong 's voetafdruk gezien. Briljant…

2 likes

Ik zou degene kiezen die je het mooist vindt.

2 likes

De Blancpain is fantastisch mooi.

1 like

Ik vind er meerdere mooi… maar meerdere kopen vind ik wat overdreven…

Afmetingen zijn geen probleem voor mij persoonlijk

1 like

Dan heb je gelijk een wishlist :slight_smile:

Zou overigens voor de eerste gaan.

1 like

Ik sta op het punt er 1 aan te schaffen…

Grappig om te vermelden is dat ik erg neigde naar de underdog van t stelletje (nr3) DSOTM sedna black. Het rare is dat deze in real life heel anders (wat gedistingeerder) overkomt dan op de plaatjes.

Ik vraag me alleen wel af of dit niet meer een mode dingetje is (bij beide DSOTM’s btw) en dat ze over een paar jaar wat gedateerd over komen?

De Blancpain moet ik nog voor een 2e keer bekijken in real life. Knalde minder van de pols dan ik eerst dacht.

Tja… keuzes…

1 like

Haha… goed idee

Zoiets

Ik denk inderdaad dat van de 4, de sedna black de minst tijdloze klok is. DSOTM vind ik wel wat hebben omwille van zijn volledig zirkonium kast en verdere klassieke looks, wat wel een premium waard is.
De moonphase is natuurlijk meest klassiek, maar hangt er allemaal vanaf wat je zelf wil hé. Had je tijdlozer gewild, dan had je misschien eerder voor iets uit de Rolex categorie gekozen?

Blancpain zegt me niet veel, zeker niet met die datum op 4u30. De enige klok van wie ik dat kan verdragen is de Zenith El Primero chrono 38mm :wink: Maar ik heb beide nog niet in persoon gezien, dus wie ben ik?

Koop wat je meeste aanspreekt, het zijn allemaal toppers. Ik kijk alvast uit naar de foto’s!

1 like

In alle eerlijkheid zijn het allemaal prachtige horloges. Maar toch wil ik heel voorzichtig nog iets opperen. Nummer 5 zeg maar. Ik blijf maar naar dat maantje kijken, kan er niets aan doen…:wink:;

11 likes

Ik zou voor de Omega gaan…die datum van de FF zou ik me aan storen…

1 like

Zonder twijfel de Omega moonphase

1 like

Zonder twijfel de eerste optie. Dat is de enige met een staalkleurige kast. Zwarte kasten zijn gewoon te kermis naar mijn smaak.

1 like

1e of 5e optie!

1 like

Optie nr: 1. Alhoewel, de DSOTM’s bijzonder fraai zijn, vind ik ze minder klassiek.
Omdezelfde reden valt de Blancpain af. Als je dan toch iets zwarts neemt, dan mag het ook knallen!

1 like

Thanks! That makes sense to me! Dat is denk ik ook mijn initiële twijfel

1 like

Eens. Ik heb laatst zelf onderstaande Omega om gehad, toen ik bij van Baal in Nijmegen was.
Je hebt wel echt een knots van een horloge om, maar irl ziet het er allemaal nog mooier uit dan op ‘plaatjes’

1 like

Voor mij ook de Omega met het maantje! Wat een mooie klok zeg…:+1: