Keuzes, keuzes

Welk model Hirsch is dat?

Nou geloof het of niet, ik zie het gewoon gebeuren, 10 tot 25K klokjes op rubber in de boardroom en zelfs de grootste baas met 40 jaar ervaring ziet het niet of vind het allemaal prima. Weet jij trouwens veel wat hij in zijn vrije tijd doet met rubber :grimacing:

Mijn ervaring tijdens de boardmeetings… it’s all about the money :astonished:

1 like

Volgens mijn is het de Hirsch Leonardo Mobile. Is aan de kast sluitend en met een inzet stukje voor de pushpins zodat je zelf kan bepalen hoe strak en hoog hij tegen de kast komt.

Groeten
Rutger

1 like

Ik lees het al Rutger, ik ga jouw hulp straks inschakelen als ik hem binnen heb :thumbsup:

:stuck_out_tongue:

Groeten
Rutger
ps
Ik kom nooit in een boardroom, net als 99,9% van dit forum gok ik. Ik draag wat ik wil en zal me niet laten leiden door etiquette :sunglasses:

Ik kom er meerdere keren per week en wil een klokje dat nog een beetje netjes staat bij een pak :wink:

Seamaster op staal moet kunnen :slight_smile:

Absoluut, en op rubber ook als je wilt. Gaat men daar echt over vallen?

Groeten
Rutger

Meestal vallen ze over mijn tarief in plaats van het horloge :wink:

2 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes: dan doe je het goed!

Groeten
Rutger

Als Ide Partner of zzp-er is wel.
Anders nog niet misschien …:wink:

Je hebt met de Omega Seamaster 2264 een prachtige beslissing genomen.

Wijs gedaan :grin:

In de boardrooms waar ik kom moet je wel je best doen om wenkbrauwen te doen fronzen. In een renault megane aankomen misschien.

2 likes

Topklok, gap

Touche. Dat tarief gaat netjes naar de baas :wink:

1 like

Gelukkig hebben ze meestal een parkeergarage zodat niemand hem ziet :wink:

Nog wel :wink:
Jij gaat dat links- of rechtsom wel fixen gok ik zo :money_mouth_face::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Maar waar laat je dan je helm? En hoe kan je dan nog meer vragen als 0,19 euro de km?

1 like

Onder mijn overhemd.

2 likes

Wacht even, ben jij die gast die pizza komt brengen?

2 likes

In de gemiddelde boardroom eten ze niet anders…