Keuzes: Rolex, Omega combi maken?

Dit samen voor 6 is behoorlijk scherp ja :wink: denk dat je voor 7 nog in je handjes mag klappen…

1 like

Geen van allen :grinning:

Bedankt voor de reacties allen!

@Firly zeker een goede suggestie ja! zelf eigenlijk nooit over nagedacht, alleen heb je dan natuurlijk als je nog een goede duiker erbij wil hebben dat het budget wel heelerg oploopt :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Hans_klok Daar heb je een goed punt, dank voor je reactie. Dat is wel het sterkste van het duo, dat het 2 goede functies heeft. Heb de Polar nog nooit in levende lijven gezien, wordt hoogtijd haha

@HanDavinci beste tip uit dit hele topic :smile:

1 like

Helemaal mee eens. De prijzen die genoemd worden zijn van jaren terug. 7k is het absolute minimum voor bv een Explorer II en een Speedy Pro samen. Voor 5,5k is het om ellende vragen

2 likes

Datejust en Seamaster aanschaffen 2de hands. Hou je nog wat budget over denk ik…en dat zou dan een goed spaar startkapitaal zijn om voor de Moonwatch door te sparen…

3 likes

De vraag was een keuze tussen 2 combi’s, en die is er dus niet, althans niet binnen het budget. Je suggestie is natuurlijk wel prima, en ben ik het mee eens

1 like

Optie 2 :grin:

1 like

Dit
Geen Rolex dus

2 likes

Het horloge is bedoeld voor om de pols.

9 likes

Ik zit met een soortgelijk dilemma, ik zal mijn opties straks eens in een draadje openen.
Met de voor jou opgegeven opties zou ik ietsje bijsparen en een expl2 met een speedy nemen (ook een van de door mij overwogen opties!

1 like

Datejust en Explorer II :relaxed:

1 like

Smp is ideaal als zorgeloze Daily dus die keuze snap ik wel. Speedy en Explorer (wel die nieuwere) heb ik gehad en hebben beide het veld moeten ruimen, maar een DJ staat voor 2018 op het programma.

Dus laat ik eens voor optie 1 kiezen

2 likes

Mee eens

1 like

Een speedmaster heb ik helemaal niets mee. De DJ vind ik modern wel leuk maar een oude lijkt me niets. Ik zou dus voor de seamaster en de explorer gaan.

1 like

Als ik op een dag klaar ben met flipperen en genezen ben van flipperritus zijn deze 2 waarschijnlijk over

1 like

Lastige keuze… allemaal gehad, maar voor mij nu deze:

5 likes