Navi timer is een icoon denk ik, echter niet mijn smaak.
Krijg je daar een leesbril bij?
Chronomat errug mooi… 70 uur gangreserve ook aantrekkelijk.
Ja klopt nu wel. Mijn excuses.
Is dit wat?
Of deze?
Geel helaas niet voor mij, succes met de verkoop.
Super ocean iets te gedateerd maar niet het model dat mijn voorkeur heeft.
Ook succes met de verkoop!
Zolang je nog niet verliefd bent geraakt op een specifiek model zou ik dat geld lekker in de knip houden…
In mijn ogen is uiterlijk belangrijker dan welk uurwerk erin zit. Zou me daar dan ook niet mee bezig gaan houden.
Een specifiek uurwerk is voor jou niet van belang en gaat geen meerwaarde geven aan je horloge .
Sja…
Neuzen, plaatjes kijken, verliefd raken, nog meer neuzen.
Lock down voorbij en hop hop naar de AD is denk een mooi plan van aanpak.
Succes.
Dank!
Avenger Automatic GMT 45 Stainless Steel - Blue A32395101C1A1 | Breitling
Denk dat deze maar eens om de pols moet. om te proberen. Een chronograaf is toch best wel druk, en een stopwatch gebruik ik eigenlijk niet.
Ik vind de GMT met de 24-uursbezel minstens net zo mooi. Niet dat ik veel in andere tijdzones vertoef maar vind ik dan wel iets extra’s hebben… Die is dan laser gegraveerd heb ik gelezen. Maar is deze nog (nieuw) leverbaar?
Één gmt hoort een 24u bezel te hebben, dus ga voor de oude
Op chrono zijn er hopen te vinden voor - 3000€, geef er zeker niet meer aan uit!
Bv:
Breitling Avenger II GMT
€ 2.995
Eens, maar omdat dit zeg maar de klatser moet worden ga ik voor een nieuwe (word gek als er een krasje opzit, nou ja die ik niet zelf veroorzaakt heb)
Wanneer ik ''m Google komt ie op de Breitling site gewoon te voorschijn.
Morgen maar eens bellen (met Ad).
Die is gereserveerd
Zoek maar eens op chrono, staan er hopen voor die prijs
Dit was maar een voorbeeld en was toen nog niet gereserveerd.
Op chrono is niet 2e hands, zijn nieuw met garantie hoor. Stom dat je zoveel teveel betaald om in een ad te kopen.
is dit iets?
Ik vind deze erg stoer en ook ‘‘erg Breitling’’. Met inhouse uurwerk mocht dat je nog wat boeien. Mij zou dat erg aantrekken in deze prijsklasse.
Of natuurlijk voor DE Breitling:
?