Kickstarter: Pegasus "Aged in Italy"

“aged & Italy”, belegen 48+, geen enkel probleem mee;

13 likes

Niks bijzonder

Wel mooie bandjes.

Steinhart?

1 like

Weer zo’n lulverhaal op Kickstarter met de zoveelste Rolex kopie. Gaap. Next.

2 likes

Soms komt er iets leuks voorbij op Kickstarter
Maar in dit geval…

Pff, de zoveelste vintage Rolex ripoff microbrand. Bagger.

De bandjes in het filmpje zien er wel oké uit overigens!

zonde van de baksteen

Ik heb er gevoel bij, alle horlogemerken hebben toch wel wat van elkaar? Doe me een lol, en is in automarkt niet anders. Gaat ook om iets persoonlijks qua smaak gecombineerd met een prijskaartje. Goed verhaal door deze club neergezet wat mij betreft en knap voor elkaar gekregen, zo kijk ik er naar. Had ik het zelf maar gedaan…leuke modellen voor een leuke prijs met een solide uurwerk. Afkraken is het makkelijkst begrijp ik al wel. Jammers

1 like

Nope…no kickstarter projects for moi…lijkt soms leuk, maar ik houd mij liever bij de bekende/gerenommeerde merken, waarvan ik weet wat ik in huis haal.

Ik zag ze ook al laatst, en vind ze best mooi eigenlijk. Mercedeswijzers houd ik echter niet van, dus laat deze maar aan me voorbijgaan. Misschien dat ik de Vertigo Diver One v2 wel koop, toch iets Italiaans ervoor in de plaats… hmmm…

Not for me.

Met recht noemen ze het ‘Inspired by Tradition’. Zoals hierboven al opgemerkt laat die traditie zich makkelijk raden. Kickstarter zou innovatief (moeten) zijn, niet een makkelijk platform om makkelijk ontworpen horloges te slijten.

Hahaha, wat een pretentieuze act, fantastisch!

Ik heb ze eens keer gemaild om er 20 stuks te kopen, ze hebben nooit terug geantwoord. 20 stuks omdat wij als geschenk wilde weggeven ivm zelfde bedrijfsnaam als horlogemerk.

en op die manier komt er dus nooit meer iets nieuws op de markt…

Als er geen mensen zijn die hun nek uitsteken (op wat voor gebied dan ook) , is het gauw gebeurt met de wereld…

Is ook wel weer waar…maar mijn voorkeur gaat er niet naar uit. Wie weet komt er een keer iets aardigs voorbij…