Kickstarter Pilot Diver, wat vinden we hier van?

Weet niet of dit hier al voorbij is gekomen, maar ik zag zojuist dit Kickstarter project. Moet zeggen dat ik ze erg leuk vind.

Titanium Pilot-Diver Mission Watches | Redux & Co., via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/projects/reduxwatch/titanium-pilot-diver-mission-watches?ref=android_project_share

Zet hem dan even hier:

1 like

Oké ik zal me duidelijker uitdrukken.

Zet het berichtje dat je hierboven hebt geplaatst ook even in het topic wat hiervoor is bedoelt.

Verplaatsen kan natuurlijk ook maar dan moet je @jur even op de hoogte brengen door hem te taggen of een PB te sturen.

:partying_face:

En volgens mij is @Renatus de vlagger waar we de laatste tijd zoveel last van hebben?

Juist tijdens deze dagen vind ik dit zo wrang

1 like

Heb je niet gevlagd? Het is Bevrijdingsdag!

Exact. Bij mij hangt ie buiten. Zo heurt het

1 like

Zo is dat!

Hij wikkelt alleen op door de wind. Daar schijn je ook weer iets voor te hebben.

1 like

Haha dat dit gevlagd wordt

Wel cool op 5 mei inderdaad :sunglasses:

1 like

Haha ja pffff, zieligheid

Ik denk het niet hoor

Weet jij hoeveel vlaggetjes zijn nodig voor het bericht verborgen wordt?

Geen idee, verschilt per Lid geloof ik.

Mijn TL3 vlaggen tellen waarschijnlijk minder dan die van een ander. Dus vlag maar niet :sunglasses:

Nee hoor ik denk het niet maar misschien heb je per ongeluk op het vlaggetje geklikt maar dan zou je zien dat je het bericht gemarkeerd hebt. :man_shrugging:

Any way, on topic again…:wink:
Wat vinden jullie van deze Kickstarter klokjes?
I like! :watch::+1:t2:

Ik kreeg een PB. Wat moet waar precies toegevoegd worden?

2 likes

Nog my cup of tea - sorry - brrr

Datum op de 4, alsof je dial gesmolten is. Dus nee niet mijn ding.

:joy::joy:

Ik moet toegeven dat ik slechts een flard gelezen heb:

Unobtrusive optimized design :joy:

1 like

Tja, tis wel weer eens wat anders. Ik vind dat idee van die vliegtuigmetertjes waarop die klokjes zijn gebaseerd wel leuk gedaan.