Kijken of jullie het hier wel weten

Dat is volgens mij niet Tom zijn stijl en ik denk niet dat het een door het merk bewerkt uurwerk is(?). Anders kunnen het een Daniel Roth, Vacheron Constantin, Piaget en Ebel zijn, die hebben het uurwerk ook gebruikt.

Behalve dat het mijn stijl niet is kan ik hem ook niet betalen, maar Henrik, je zit behoorlijk warm.

Dus het zijn ook Daniel Roth, Vacheron Constantin, Piaget en Ebel niet… darn, ik dacht dat hij er wel tussen zou zitten!

Ook uit de Richemontgroup?

Ik bedoelde dat je heel heet zat :wink:

Deze post is zeker een nominatie waardig voor moeilijkste “raad de aanwinst” ooit… :smiley:

Bulgari en Gerald Genta gebruiken de GP-3100 blijkbaar ook, maar ik vind zo snel geen model wat in aanmerking zou kunnen komen :S

Henrik had het merk in zijn laatste rijtje staan.

Ja, ik zie het, we waren simultaan aan het posten :smiley: :smiley:

ik ga nog ff verder googelen…

Maar welke? :smiley:

Heel goed Henrik

Yes! Maar krijg ik als prijs nu een foto van het horloge te zien???

Nog ff doorraden :wink:

een hele hoop Ebels bekeken, ze zijn wel karig met info zeg, voordat je gevonden hebt welk uurwerk op de GP gebaseerd is…!

Gokje:

Ebel 1911 Senior Automatic

Ik keur hem goed Paul, het is niet precies dezelfde maar hij lijkt er veel op.
Ebel noemt het caliber volgens mij 330 of 331
Van dezelfde handelaar als jou, nu wel de goede foto
Het is inderdaad best een ouwelullenhorloge, maar ik heb nog geen dresswatch en vond hem best aardig. Ik heb het design altijd al wel mooi gevonden, en het uurwerk is natuurlijk ook niet te versmaden.
Overigens is de datumschijf bij mij wel zwart met witte cijfers. Stuk mooier als andersom
Mooie bruine kroko met vouwsluiting en een bescheiden 38mm.


Wat een hersenkraker zeg…

Ebel is geen merk waar je snel aan zou denken (tenminste: ik niet) maar als je naar aanleiding van zo’n draadje hun produkten bekijkt zie je dat ze (vooral technisch) heel wat in huis hebben!

Ik gokte trouwens puur op gewoonte op de uitvoering met kleine sekondewijzer… :smiley:
jouw horloge met centrale sekondewijzer ziet er idd strakker uit, prachtig uurwerk ook.
Gefeliciteerd met deze aanwinst, ben benieuwd naar je eigen foto’s (tu)

Groet,
Paul