Opvoedkundig ook nog eens verantwoord…gezien het BMW logo!
Yup. Die van mij heeft wel eens een rondje wasmachine overleefd herinner ik mij.
meteen een Rolex! Lijkt me ook het beste!!
PB gestuurd
Uiteindelijk toen ik vandaag mijn Casio MT-G ging halen een Tekday meegenomen. Was niet duur en in de kleur die hij graag wilde. Past ook perfect.
Een kleien emoticon horloge vanwege moeilijke beentjes, dat is lang geleden ja:face_with_thermometer:
Weet iemand een robuuste, automaat voor een jongen van 8?
Ik zat zelf hier naar te kijken als cadeau: dit is een Dameshorloge 29mm. Die van mij is ook 9, en vindt mijn stalen horloges toch het mooist.
Mijn conclusie was dat ze dan meteen flink groter worden. En een Rolex op 34 ga je ze ook niet om de pols hangen
Ik vond zelf dit dames 5’je met 27 mm wel geinig:
Stilistisch natuurlijk minder mooi dan de Seiko die jij hierboven plaatst, maar het heeft wat stoers als je hem op een Nato zet, denk ik.
Maar mijn zoektocht is pas begonnen. Dus, misschien wordt wel geheel iets anders.
Grand Seiko 19GS. Dames model maar met 26mm een prima vintage starter voor de jong
Over een paar jaar kan hij hem cadeau doen aan zijn vriendin.
Mooi horloge inderdaad. Maar ik zoek toch eigenlijk een betaalbare variant (d.i. 100 euro of minder).
Inderdaad, maar ik zoek een automaat.
K’ weet het niet hoor
Oe… da’s een leuke. Met die belabberde ontspiegeling vd (huidige) 5’jes, is een witte plaat wel beter. Weet je welk model dat is?
Helaas wordt dit horloge het ook niet, want je kunt er geen nato op zetten.