Kinderhorloges

Leuk topic… M’n zoontje wordt binnenkort 6.

Deze casio besteld… zo kan hij mooi leren klokkijken.

Geen automaat… Wel bestand tegen een stootje…hoop ik.

2 likes

Ik geloof dat ik kippig ben, want ik kan de horloge niet vinden. Heb je een link?

1 like

Ik ben zelf begonnen met een bertuci millitair horloge, geen automaat maar wel onverwoestbaar.

1 like

Bedankt, maar ik zie dat de kastdiameter best groot is voor een kinderpolsje.

1 like

Echt kinder klokje. En lekker iedere dag opwinden. :wink:

3 likes

Interessant. Weet je misschien van welk merk dat klokje is? Of is het een uitgave van Disney zelf?

P.S.: Lijkt inderdaad een uitgave van Disney.

1 like

Het is een oud klokje en is uitgegeven door Disney Frankrijk. Loopt prima en ik heb het nooit open gehad.

1 like

Waar kun je eigenlijk het beste shoppen voor een Vostok?

Uiteindelijk heb ik de eis dat het een automaat moet ter zijde gelegd en ben ik ‘maar’ voor een quartz gegaan. Het is nu de Lorus Young RRX41CX9 geworden:

Goede keuze, daar zal hij vast blij mee zijn :+1:

1 like

Dank je. Ik denk het ook. Lekker robuust en waterdicht horloge met een duidelijke plaat om te leren klokkijken.

Hier:
Купить Командирские часы Восток в официальном интернет-магазине Komandirskie.com

Edit: maar je hebt al iets gevonden zie ik, nou ja misschien heeft iemand anders nog wat aan de info… :slight_smile:

1 like

De oudste is vijf geworden bij ons en wilde graag een horloge. Zo vader zo dochter, moest het een Zwitsers klokkie worden :grimacing: (we hebben de Frozen variant weten te voorkomen…)

3 likes

Oké, het is tijd. Onze oudste zoon mag binnenkort een horloge. Natuurlijk kan ik een afspraak maken bij een juwelier en hem een Flikflak laten kiezen. Maar persoonlijk mag het iets meer een echt horloge zijn.
Quartz met Arabische cijfers is een must. Het jochie is gek van het leger en Lego.

Ideeën iemand?

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/ll-bean-outdoor-hamilton-khaki-field-look-a-like-horloge/265236/6

2 likes

Ik had deze voor ogen;

Hij deze;

2 likes

super natuurlijk. Casio altijd goed.

1 like

Mn dochter. 1 van dr 7 of 8 horloges

1 like

Die G-Shock is een uitmuntende keus als je het mij vraagt.

Aan de grote kant voor het mannetje.

1 like