Oef die ziet er ook strak uit zeg! Ik ben benieuwd hoe het bandje zal staan, maar bruin leder zal altijd goed staan! Ik zit zelf ook nog een beetje rond te kijken naar zadel- of cognacbruine bandjes.
Geweldig tof JuKo!!! Congrats. Welkom bij deze club. ![]()
Ook geweldig… Prachtige horloges mannen.
Less is more, dus voor vandaag een wat simpelere foto ![]()
(Alhoewel het niet mee viel om de vorm van de lugs goed op de foto te krijgen. Maar met stukjes papier dat kan dienen als reflectie kom je al een heel eind)
Maar wel heeeeeeel lekker zo!
Ik ben echt stikjaloers🤤
Mooie band idd! Ik heb maar één bij dit horloge passend 18mm bandje, maar er zijn er onderweg…
Ik heb het bij ieder ander horloge ook. Ik ben niet zo’n bandenwisselaar. De bruine band heb ik wel voor dit horloge gekocht, aangezien mijn plan is dat ik met dit horloge ga trouwen. Dan draag ik er dezelfde kleur schoenen bij.
Nu deze band erop zit, merk ik wel dat dit horloge echt gemaakt is voor banden wisselen.
Ik ben benieuwd wat er onderweg is voor jouw King.
Ik vind deze kleur band in elk geval een stuk mooier dan de zwarte. Die zwarte band is ook gewoon erg mooi, maar de bruine band geeft zoveel meer warmte die erg mooi bij de zachte kleur van de plaat past, top combi. Maar, dit type band met die stiksels matcht mooi bij de klassieke vibe, terwijl ik die structuur en look van de zwarte band juist een stuk chiquer vind…
Nice, enjoy!
Puik plan ![]()
Thanks!
Dus eigenlijk moet er nog een bruine band bij komen met de structuur van de zwarte band ![]()
Ik heb daar ook wel een beetje naar gezocht. Ik zit nog te kijken naar bruine epsom leren banden. Saffiano is ook nog een optie. Dat oogt nog chiquer, maar het moet wel lekker soepel zijn.
![]()
Dat zijn serieus mooie straps. Mooie warme kleuren.
Hahaha!! Scheelt wel een hoop geld en gezanik!!
Passend bij het tijdsbeeld. Tijd en hieraan verbonden aandacht, zijn kostbaarder dan ooit tevoren.
Verzonnen etiketten daargelaten, prachtige keuze @JuKo.
Maar… Hoe ga jij ooit een fotograaf voor je huwelijk vinden die goed genoeg is?
Deze shots zijn wel heel
Tip;
Vietnam.
Stikloos of onopvallend stoffen stiksel, soepel, maar vooral dun, zodat het horloge niet de volle aandacht trekt.
Ipv het focuspunt, juist een subtiele (en prachtige) aanvulling is op het geheel.
Geen idee of je dit optijd red. Je huidige band is ook erg mooi
Dat ga ik niet meer redden, maar het is wel een goede reden om een keer naar Vietnam te gaan haha.