Wat mooi ding!!
Die wijzerplaat is wel echt iets bijzonders.
Vraag mij toch iets af.
Is dit qua afwerking op niveau van Grand Seiko of is dit meer een opgepoetste Pressage ?
Wat mooi ding!!
Die wijzerplaat is wel echt iets bijzonders.
Vraag mij toch iets af.
Is dit qua afwerking op niveau van Grand Seiko of is dit meer een opgepoetste Pressage ?
Prachtige plaat (weer) van Seiko. Veel plezier met deze mooie aanwinst!
Wel een errug fraai ding zeg! Komt wellicht ook door de prachtige foto’s! Leuk om te zien
Die heb ik (gelukkig?) nog niet gevonden…
Net gene GS, maar het scheelt niet zoveel. Het is wel heel dichte familie vind ik
Schitterend Frans! Mooi beeldmateriaal!
Prachtig!!
Mooie foto’s van een prachtig horloge.
Mooie fotos
Supermooi horloge Frans, geniet ervan
Ja, heel mooi! Gefeliciteerd! Maar ben eigenlijk wel verbaasd over het al het enthousiasme. Wat dat betreft blijft HF verrassend, af en toe. Deze heeft toch gewoon datzelfde 6R-uurwerk waar héél veel mensen eerder héél veel problemen mee hadden?
Nou ja, altijd mooi gevonden, deze reissueserie en deze, met de bijzondere wijzerplaat, is natuurlijk extra speciaal! Geniet ervan!
Hee, gefeliciteerd daarmee! Maarreh…
Klopt. Een 6L was meer op z’n plaats geweest in een King Seiko. Ik heb nog steeds moeite met het uurwerk in combinatie met die naam. Maar er zijn twee dingen aan de hand: Het is een NA topic. dan moet je je problemen wat meer voor je houden. Bovendien is deze wijzerplaat wel buitengemeen geil. Dan vergeef je zo’n horloge het uurwerk.
Deze kastvorm doet het prima op leer.
Ik zie uit naar de experimenten van ome @FRANS3 op dat vlak.
is zeker lekker!
Woensdag contact opgenomen me Brunott, moest 5 minuten wachten hij was hem juist op site aan het zetten. Toen dadelijk de bestelknop ingedrukt en 48 uur later was hij thuis.
Wat betreft het uurwerk klopt misschien wel, maar bij problemen moet hij gewoon gerepareerd worden, gekocht met het hart en niet met het verstand
En zo heurt het ook, amice
Een liefhebber met verstand zou de goedkoopste G-shock kopen.
Toffe KS!
Zit er al lang naar te gluren, vind de band heel tof gedaan.
Hoe is deze op de schaal Seiko - GS qua feel?
Fabuleus.
Prachtige KS
Veel draagplezier
Dit is een no-date iteratie van het uurwerk, en dan nog volgens mij al een volgende generatie ook, dus ik vermoed dat dat OK moet zijn.
Kopen met het hart… Ik hou er van.
Hee, als je een foto neemt, zo schuin op de wijzerplaat, is hij dan net zo perfect vlak als de wijzerplaat van de Sharp Edges? Die hexagonen, zijn dat optische illusies, of zie je reliëf op de plaat?