Klankbord groep

Vintage of nieuw?

In ieder geval nieuw op het forum. :wink:

1 like

Lijkt me een erg leuk idee en aangezien ik ook een vorkje mee kom prikken helemaal top

1 like

Jij mag niet mee klankborden. Niemand neemt jou serieus, want je vindt een Seiko Marine Master niks. :joy:

En je hebt geen verstand van auto’s. #ladaniva :upside_down_face:

Ga jij maar gewoon afwassen die avond. Groetjes.

5 likes

En hij vindt logos en tekst op een horloge niet mooi. :confounded:

2 likes

Nieuw, hoogstvermoedelijk, daar het gaat om wel/niet gaan opnemen van horloges in het segment van X.

1 like

Krijg al jeuk van die term klankbord. Typisch managersgeneuzel.

4 likes

Yep ik vind Lada’s niets en horloges met veeeel te grote logo’s al helemaal niet. Dus ik heb heerlijk een afwijkende mening wat de klankbordgroep des te gevarieerder maakt. Ik verheug me echt al op deze avond :grin:

1 like

Herstel is vind een Premium Seiko met mineraal glas zoals een TW Steel of Emg niets…

1 like

:point_up:

77 kantoortermen die je nooit meer wilt horen

Klinkt spannend. Ben benieuwd

1 like

Jij bent toch zelf ook manager als ik het mij goed herinner uit andere topics?

Daar heb je een punt. Elke community heeft zijn dorpsgek nodig. Ook HF. :wink:

2 likes

Klankborden (wat een vreselijke term) over ons priveassortiment of een gerenomeerd juwelier?

Heb ik iets gemist? Hebben we een Lada Niva hater in da house :interrobang:

1 like

Nee, je geheugen speelt je parten.
De meeste organisaties zouden overigens prima draaien als 80% van die sprinkhanen zou oplazeren.

2 likes

Lijkt me leuk! Count me in.

1 like

Blijkbaar.

Haha, helder. Een man van de werkvloer. Daar hebben we er hier meer van nodig. Het wemelt op HF van de adviseurs en managers. En directeuren. Brrr…

1 like

Ontzettend leuk dat je ons vraagt. Ik pas maar hoop dat andere leden plaatsnemen en invloed krijgen. We willen toch allemaal met die horloges bezig zijn, of niet dan?

1 like

De werkvloer vloekt en zucht onder de ‘frisse’ ideeën van die niksnutten. Laatst weer een brown paper sessie gehad, incl. ingehuurde NLP tjakka types er bij. Dat bruine papier kan ik zelf ook wel produceren, zonder een ton of twee uit te geven aan een paar van die hysterisch blije huppelk*tjes.

5 likes

Klinkt goed! Zou hier zeker interesse in hebben :+1:

1 like