Roept vreemd genoeg een herinnering op van een gratis lunch bij een tapijtenfabrien in Turkije die Ik ooit aangeboden kreeg tijdens een cultuurreisje.
Ben wel benieuwd naar de strekking van het event voor de organisator en bijbehorende criteria. Wil hij met een groep gevorderde horlogekenners double checken dat hij toch niet per ongeluk iets imiteert, of een groep van mensen die geregeld 1000 euries stuk slaan op horloges vragen of ze zijn nieuwste model ook zouden kopen?
Of gewoon een vermomde salespitch. Een gerenommeerd merk heeft zān eigen panel wel.
Kan best aardig zijn.
Hoi Hendrik,
Klinkt eigenlijk best leuk. Ben benieuwd of ik een steentje kan bijdragen.
@Argeus, tuurlijk moet het zo iets zijn, maar het is natuurlijk ook een stukje fun en een samenkomst van soort- en lotgenoten, dus who cares wat de achterliggende gedachte is? Just enjoy the ride
Inkl. appelthee?
Zegt de man die āamaiā gebruikt?
Goeiemorgen!
Dan ben ik zeker van de partij. Want bij appelthee hoort een lekkere shisha.
Als jij van de partij bent wil ik zeker meedoen, dan kan ik je je boeken nog eens terug geven. Man man man. Dat, en het zou gezellig zijn. Dat we niet de verkeerde indruk krijgen.
Moet de achterdochtige lezer teleurstellen, er is geen achterliggende gedachte. Alleen een plezierige avond met idd "lotgenoten " want het blijft natuurlijk een gekte.
Ik vind het organiseren van dit soort dingen gewoon leuk om te doen. Heb dit in het verleden vaker gedaan met wijnliefhebbers. Echter als er iemand een fraai boek, of een horloge beschikbaar stelt om te verloten onder de deelnemers zeg ik geen nee!
Leuk hoor, iedereen een watchrol mee met het liefst wat leuke niet vaak geziene horloges :-)
Klankbord? Hopelijk met " hands on " (bedoel eigenlijk wristā¦) time om kaf van koren te scheiden , zeker als het om plakmerk modelletjes mocht gaan
Lijkt me leuk om hieraan bij te dragen @hendrik. Gaat dit plaats vinden op dat diner want daar kan ik helaas niet bij zijn?
Niet haar meest flatteuze foto als ik zo vrij mag zijn.
Nou deze opmerking stuit mij toch tegen de borst(en)
Zelfs bij de woorden "klankbord groep "gaat het alhier weer een heel andere kant op, daar moeten we het 10 oktober maar nog eens over hebben
De serieuze mensen ontvangen t.z.t. een uitnodiging tot deelname.
Zuchtā¦
Uiteindelijk wordt het een georganiseerde busreis met daarbij verkoop van Aramar. Geeft niets, ook leuke klokkies!
En ja hoor, het gaat een groeps app worden. En ja natuurlijk is deze man sponsor van het H.F. diner
Later meer!
Alleen deelnemers aan het HF diner worden uitgenodigd?
Nee hoor, iedereen die zich al heeft aangemeld, of dat alsnog doet , en serieus naar horloges wil kijken, en daar zijn ongezouten mening over wil geven is welkom om mee te doen, sorry voor het misverstand.
Ongezouten meningen? Hmmm, daar hebben we op HF nooit last vanā¦
Thanks voor de opheldering!