Niet vandaag om, maar wel een dikke klatser!
Doorzichtig tiepje dit
Dit is een klatser eerste klas
Hoi Mark,
Helaas is een seiko shogun niets voor mij, een mooi horloge maar niet mijn smaak.
Klatseren in style😎
Je weet toch…
Alleen dat bandje… Pffff.
Zijn het standaard lugs waar je iets mee kunt, of ga je iemand vragen daar een custom lederen band om te leggen? Want die rotte stukjes blik die nog niet pas zijn ook… Nein.
Is dat nou dit:
Of is dat nou dit:
Of bedoel je nou dit:
Of toch dit:
Want ja, “stoer”, is dat nou groot, dik, zelfvoorzienend en verhard, heel erg waterdicht, heel erg sportief, of juist iets wat stiekem veel kan hebben? Of is het heel erg anti-magnetisch?
Ik weet het niet zo goed. Dit is m’n meest in het oog lopende, vrij grote, vrij waterdichte horloge:
Maar ik vind de Nomos, Chronomaster en SBGV245 stoerder. Hmmm.
Zeg het eens, @Hertogjan. Wat is stoer voor jou?
Die GS wint het wat mij betreft! Van jouw horloges dan he.
Verder gaat @MannetjeMar aan de leiding vrees ik
De gehele wijzerplaat ( incl. Indexen etc. ) van de Citizen is wel echt super mooi hoor
of mijn grote teen doet auw… de watch roll weegt inmiddels best wat… en door de PloProf krijg ik hem niet meer dicht
Als je de hele watchroll laat vallen raakt de aarde uit z’n baan vrees ik…
Merk op dat als je de horloges van @MannetjeMar van anderhalve meter hoogte op een betontegel keilt, ook die een beschadiging hebben.
Ter verdediging van de GS: uurwerk, wijzers en glas gaven geen krimp, ding liep gewoon rustig door. Dat ik een kleine meid ben die gaat huilen van de pitten, dat is niet aan die GS te wijten…
Ik zou ook huilen denk ik…maar komt t goed? Qua pitting?