Klatsers only

Wat is de definitie van een klatser? Zo groot mogelijk dat hij opvalt? Een klatser van een portemonneeleegtrekkert (duur)? Of zoveel bling dat je er wel naar moet kijken? Of zo afgrijselijk dat je er naar moet kijken?

TS vroeg de stoerste van ieders collectie… mag er dan juist wel (Boeiend, /care) of geen krasje (sneeuwvlokhorloge) opkomen?

2 likes

True, voor kleine prinsesjes lijkt 36mm een klatser.

6 likes

Een 36mm daydate is sowieso een klatser. Nickname the president. Zegt genoeg.

5 likes

Deze,

In 1998 nieuw gekocht.
En toen mijn zoon na zijn laatste groeispurt groter werd dan ik heb ik het aan hem gegeven.
Ik vond dat 46 mm beter om zijn pols kon dan om de mijne. :smile:

7 likes

PRS 516 Automatic chrono
45 mm, 16.5 mm dik, en dat lekker op een 16 cm pols. :muscle: :muscle: :sweat_smile:

11 likes

Dat klopt en daarom heb ik mijn eerdere Meistertaucher ooit ingeruild. Maar ik was bij van Baal voor een blauwe Aquis die het toch net niet was. En toen zag ik deze…
Had ik maar een normale hobby

1 like

Heb net even gemeten maar mijn G-SHOCK Mudmaster is toch iets groter als de Citizen Professional 1000m. De Mudmaster is pas een klatser van maar liefst 56.1mm

21 likes

8 likes

[Van Dale] Klatser: zie Orient 300m diver :wink:

12 likes

Tja dat is een goeie…

Een klatser is in mijn ogen een horloge waarbij je, als je jezelf ermee zou zien, zou denken: Damn M#therf… jij laat m flink uit de broek hangen! Tja en of dat nu door de afmeting komt of doordat ie zo mooi glimt

1 like

Ik kan heel goed begrijpen dat je die meistertaucher toen hebt verkocht…en dan ga je kijken voor een ander horloge en ga je toch weer met een meistertaucher de juwelier uit. Dan bleef dat model je toch nog steeds kriebelen. Goed gedaan! :ok_hand:

Het is een mooie hobby maar werkt enorm verslavend! Ik ben al rustig aan het kijken na mijn grail…

1 like

Zo ook al een Aquaracer ingeruild en later toch weer eentje aangeschaft.
Via C24 en ik had het geluk eentje uit te kiezen zonder gangreserve. Dus die kon direct door naar TH voor reparatie. Nog onder garantie, dat dan weer wel.
En ik draag hem amper want eigenlijk ideaal formaat met 40,5mm. :see_no_evil:

1 like
1 like

Han mist hier niet nog een -help me even met de juiste naam- band aan?
SmartSelect_20200819-162229_Chrome

1 like

Bark. En nee, die mist niet. Ik heb nog nooit een bark referentie gehad.

1 like

Diesel DZ7365, 62mm dikke (15mm) dual automatic klatser.

Poosje naar gezocht, maar niet redelijk geprijst gevonden.

YouTube

edit: ik lees nu dat hij in je collectie moet zitten…

tja dan deze maar weer:

57mm

6 likes

Ok recht door mijn hart.

1 like
2 likes

Me oris depht gauge is me klatser dan voel ik me een patser

14 likes

eigenlijk ook echt groot maar blijft toch een mooi horloge.

8 likes