Hij verkoopt toch redelijk met zijn woekerprijzen en van mijn mag die maar je moet de mensen niet besodemieteren met de aftersale,s.
Als je als handelaar met zulke winstmarge,s werkt hoor je ook een stukje goede service te verlenen.
Maar je moet eens zo nu en dan als je ergens bent zo,n pandjeshuis naar binnenlopen met je dure klok. Dan ga je lachen joh!
Mooiste keer was een grote hier,die wou even het uurwerk zien van binnen en kwam met zo,n driepunts kastsleutel aan van 7,50 euro.
Sjeetje… Dat zijn geen leuke toestanden.
Maar een horloge terug willen geven gaat natuurlijk ook niet. Volgens zijn mail is dat uw verzoek?
Helaas zijn er maar weinig eerlijke handelaars op deze wereld Gelukkig hebben we vandaag de dag internet, dan kunnen de handelaars die het wel heel bont maken aan de digitale schandpaal genageld worden.
Het is te doen hoor!
Garantie op tweede hands producten.
Over het algemeen wordt er geen garantie afgegeven op het moment dat u een product tweede hands koopt. Volgens het Burgerlijk Wetboek moet een verkocht product wel deugdelijk zijn en geen verborgen gebreken vertonen. Daarom heeft u in deze gevallen zes maanden de tijd om in dergelijke gevallen bij de verkoper uw aankoopbedrag terug te eisen. U, als koper, zal wel moeten bewijzen dat er aan het product een gebrek kleeft en dat het product het gebrek al vertoonde op het moment dat u het product kocht of dat u bij aankoop van het product redelijkerwijs niet kon weten dat het product dit gebrek binnen 6 maanden ging vertonen.
Lastig verhaal.
R. Broek heeft er natuurlijk niets mee te maken en ik snap daarom ook niet zo goed waarom je hem hebt benaderd. Je hebt enkel met Kleen te maken.
Kleen heeft het over meerder horlogemakers. Betekent dit dat je naast een officiele Breitling dealer ook nog bij andere horlogemakers er mee bent geweest?
In dat geval kan ik er enigszins inkomen want als er een of andere horlogemaker aan gesleuteld heeft, kan er daar natuurlijk best iets mis zijn gegaan. Dat is niet te controleren voor Kleen.
Als enkel een Breitling dealer er naar gekeken heeft, dan begrijp ik de reactie van Kleen niet.
Dat het overigens erg slechte service is en dat je daar niets moet kopen, mag duidelijk zijn.
Nu ben ik geen grammatica-held… Maar jezus… Gebruik eens een punt man
Anyway… Ik vind het toch wel een interessant verhaal… Maar er zijn wat onduidelijkheden.
[quote]Intussen kocht ondergetekende bij hem een Breitling for Bentley a 14000 euro waren wat kleine dingen aan ging er mee terug (6 maanden garantie op papier) de man gaf me 250 euro en laat het maar maken was zijn reactie.
[/quote]
- je koopt een Breitling van 14k (!) , was deze bij aankoop in orde ?
- Er waren wat kleine dingen , wat voor dingen ?
- Je krijgt 250,- euro in je handen gedrukt om je horloge elders te laten maken? Stond je op de markt of speelde dit in een winkel/juwelier af?
- Heb je schriftelijk bewijs dat je 250,- euro hebt ontvangen ?
- Viel het uurwerk ook al stil toen je de 250,- kreeg om hem te laten repareren ?
- Heb je wat gedaan met die 250,- ?!
- Geen reactie op de mail , dus je bent langs gegaan ? En een horloge wat stil valt is geen garantie ? Wat houdt de garantie dan in ?
- Waar hebben we het nu over? Liep het horloge bij aankoop al niet ? Of waren er andere problemen ?
Het gehele verhaal komt op mij nogal warrig over. Je enige post(s) op dit forum gaan ook enkel over de negatieve ervaring bij Kleen. Prima verder. Maar maak er dan een duidelijk verhaal van. Op dit moment heb ik zoveel vraagtekens bij het verhaal dat ik zoiets heb van: ‘het zal wel’.
Inderdaad ja.
Er wordt voor gekozen een horloge te kopen wat in consignatie bij een handelaar ligt. De daadwerkelijke eigenaar is toevallig iemand die je ook kent. Maar die eigenaar vindt het te prive om aan te geven waar het horloge vandaan komt.
Als je dat horloge dan toch koopt, ben je om meerdere redenen dom bezig.
Ok, maar goed. Wat kost het bij Breitling om het horloge weer in orde te laten maken dan?
Ik weet niet waarom je op zo’ n manier reageert. Merkwaardig.
Jij bent overigens degene met een kapotte breitling van 14k. Als er iemand naar de reparatiekosten moet vragen, ben jij het wel.
Zo die kleen komt er niet goed uit!
Prettige Kerstdagen dan maar weer heren,
Geloof niet dat ik ooit bij Kleen ga kijken
Welke verkoper geeft garantie op onderhoud?!
Het is toch geen financial lease horloge?
Kleen; ik ga er nooit heen😂
Kom je nou hier leden afzeiken of is dit een grapje die ik niet begrijp…
Ats ziet spoken vrees ik
Maar goed. Kleen is weer op de kaart gezet.
Ik zou spontaan gaan kopen bij Kleen door ATS
Door alle namen en bijnamen die je kent ben ik toch wel benieuwd wie achter de naam ATS schuil gaat