Klein....die G Shock 5610

Mag ik jou wat vragen? Op de linker G-Shock zie ik de Nederlandse datum notatie. Dag-Maand. Is dat in te stellen? Ik kon het eigenlijk niet vinden in de handleiding.

Sinds vandaag de G-Shock in mijn collectie. Het horloge verast mij enorm! Erg comfortabel en voelt in ieder geval onverwoestbaar. :muscle:

2 likes

Op 20,5 centimeter pols. Ik vind hem absoluut niet te klein. Eerder perfect :+1:

4 likes

Er is een update uitvoering. Die heeft de module 3495 hier kun je datum in dag maand aanpassen. Bij jouw g shock zit de module waarin het maand dag is als datumaanduiding… kun je niet aanpassrn

1 like

Aha thanks! Dan hoef ik dus niet verder te zoeken. :sweat_smile: Ik moet nog wel een beetje wennen aan Maand-Dag. Maar verder, super horloge! Doet me weer denken aan m’n digitale horloge van 20 jaar geleden. Gekocht bij de Kijkshop voor 15 euro.

1 like

Verder wat kleine aanpassingen op het display en andere verlichting bij de u uitvoering

1 like

Blijven fijne horloges :wink:

1 like

Volgens mij zit deze optie helaas niet op de andere G-shock.

Edit, zie net dat iemand al gereageerd heeft ivm een andere module.

1 like

Ik heb dit setje van de week binnen gekregen, die squares bleven maar lonken. Nu nog even wachten op korte mouwen weer…

5 likes