Klein prijsje staatsloterij eindejaars- trekking

Ik werd gefeliciteerd met mijn prijzen! Totaal 35 euri’s gewonnen. Jammer dat de loten wel 180 euro gekost hebben…

Hier ook, piepklein begin voor een volgende aankoop :laughing:

1 like

Hier €5 euro… Als we al het geld van dit topic bij elkaar leggen kunnen we toch mooi een leuke Seiko halen :joy:

3 likes

Hier ook 5 euro…
Dus net de SNZG13 besteld. Word mijn eerste automaat.
En nu elke week 10 euro opzij leggen voor later een ander horloge :wink:

Ik zie dat ik €5 euro minder als de meeste heb gewonnen…

Hier € 30,00 in de tas (omdat ik geen lot heb aangeschaft) :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Of een mooie Dacia

Ik vind die nieuwe Sandero zo gek nog niet. Mooie ruime wagen! Met een gigantische kofferbak. Staat hier in de tuin als hondenhok.

2 likes

30 euro gewonnen op een half lot van 15 euro.
Ik kan er hier dus 2 van kopen.
Joepie!!!

Mika

Hmmmm… 5 euro op 2 halve loten. Nu wachten of Gaston bij mij in de straat langskomt.

Zoiets maakt Invicta ook, stukkie goedkoper! :joy:

Als die met snowflake wijzers was, zou ik zeggen: leuk ding! :wink:

1 like

1 like

Hier €20,- op 2 loten, dus toch nog even doorsparen!!

Deze dus:

En met het wisselgeld deze er nog bij:

Maar ik verdom het uit principe om aan de pc of staatsloterij mee te doen, dus ja ik zal het zelf moeten verdienen

Hier een tientje met 4 loten… dit jaar geen Rolex om de pols… :cry:

Ik kan een bescheiden klokje bij de Kijkshop uitkiezen van mijn prijzengeld. Moet ik wel nog wat bijleggen.

1 like

helemaal niks…nop…nada, dit is echt de laatste keer geweest

Gisteren nog op de radio gehoord : de kans die je hebt om de Staatsloterij te winnen is vergelijkbaar met de kans die je hebt om tijdens het spelletje kop of munt om 23 achter elkaar keer kop/munt te gooien.
Dus ja hoeveel geluk moet je hebben…

Voor de jackpot: als er 3 mio loten zijn verkocht> stel je 50 Arena’s voor vol met ieder 60.000 mensen, en jij zit er ook tussen. Zo groot is de kans dus dat jij de 30 miljoen zou winnen…zeg maar gelijk aan 1 meter sneeuw in de woestijn in de zomer :frowning:

kans dat je op een zonnige dag getroffen wordt door een bliksem is ook groter.
En toch blijft iedereen die loten kopen en lekker dromen over die 30 miljoen :grinning:
Ik had ook maar 5 euro gewonnen :grin: