Kleine Collecties Only! (max 4 st.)

Vooruit dan maar weer

6 likes

Recent nog gepost maar nog een keer in dit topic. Mijn huidige 3 piece collectie.

3 likes

Goede keuze, Breitling vindt ik ook de minste van het stel :smiling_imp:
Mooie Glashuttte; nieuw?
Naast de PP en GO zou in mijn optiek een fijnere klok beter passen als duiker ( Blaincpain, JLC oid) Tudor is te grof :wink:

:joy:

Wat een bruut, en apart trio ook.

Waarschijnlijk heb je ze een keer gepost ergens en komt van een openbaar forum af… Anders copyright op laten zetten.

die zes wel

1 like

Mooie collectie😀

1 like

Hahaha, just my 2 cent’s…

Helaas zelf geen collectie meer. Ben wel weer bezig. Anders staan er nog genoeg op het net.

1 like

Wie weet welke foto’s hij nog meer van je heeft :wink:

1 like

5 likes

Ja ook die foto’s staam gewoon op internet. Dus dan mag je ze gewoon gebruiken :+1:t2:

1 like

Hoe bevalt de Glashutte Jeroen??

Glashütte sinds een weekje in de collectie :wink: Ben het wel een beetje met je eens wat betreft de duiker. Een Bathyscape zou ik erg tof vinden. Aan de andere kant vind ik een robuuste/stoere duiker/toolwatch ook altijd wat hebben. Dan zit ik weer te kijken naar een Planet Ocean of een Pelagos. Eens zien wat het zal worden uiteindelijk!

Kan er nog niet echt een zinnig antwoord op geven, daar ik hem maximaal een dagje heb gedragen. Vriendin heeft hem vrijwel direct in beslag genomen :wink:

Het is in ieder geval een erg mooie horloge, en het uurwerk is om te smullen. Vraag me alleen af of het wel echt iets voor mij is, en ik hem niet te snel zat ga worden. De tijd zal het leren :slight_smile:

Mooi horloge voor vrouwenpols :wink:

Ben er nog niet helemaal
Maar als het een collectie van maximaal 4 stuks zou moeten zijn …

<< Deze twee:>>

<< En twee horloges met emotionele waarde >>

Maar dan mis ik wel en duikert …

1 like

Net als een Daytona

Ik heb eigenlijk een beetje vals gespeeld, want heb ook nog een SKX007 liggen (maar die beschouw ik niet echt als deel van de collectie), en een SDGM003 (maar die is uitgeleend).