Kleine Collecties Only! (max 4 st.)

Veel mooie klokjes in dit topic, hulde!

Mijn contributie:

10 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

En daar is niks mis mee :wink:

1 like

Vooruit… Bij deze een foto van mij two piece… Een every day horloge en een horloge voor de momenten dat ik een Rolex niet om kan/wil zoals bijvoorbeeld Rock Werchter aan het einde van deze maand.

Hier ga ik het voorlopig een hele tijd mee doen.

7 likes

Al eerder op het omega topic gedeeld, maar het zijn er vier dus mag het ook hier…

3 likes

Zit zowat in dezelfde vijver te kijken. Als je iets recent en waardevast zoekt, kom je toch een beetje bij dezelfde merken en types uit.
Over enkele weken de 36mm versies van Rolex eens passen… dan weten we wellicht hoe verder… de EXPL 39mm of…

3 likes

Yup die wil je

De nieuwe 39 is niet mis, vergis je niet :wink:

Ben benieuwd… Die 38mm 1963 bv vond ik echt te klein. Maar de explorers vallen groter lees ik overal. Is ook een heel andere kast uiteraard.

Jij draagt een Pellikaan van 48mm dus jou geloof ik niet :wink:

2 likes

Uch, Tina, uch… :wink:

1 like

Van klein naar groot…
Drie keer ā€œno dateā€.
Symmetrie voorkeur is groot…
Duitsland - Zwitserland: 2-2 :wink:

4 likes

Carrera RE-edition CS3113 :relaxed:

Wat is de piggy-back…?

De Piggy back is een ETA 2892 met een chronograaf module erop.
De Speedmaster reduced is een bekend horloge met dit uurwerk.
Schijnt lastig te zijn met service en de voorkeur gaat vaak uit naar een Valjoux 7750.

Het wordt op verschillende fora vaak een piggy back uurwerk genoemd.

Het is een prachtige Heuer!

Ik wist dat niet, bedankt voor de complimentje aan de Heuer, hij is nog ene van mijn favoriete!
Hij heeft een manueel Lemania 1873 kaliber gebaseerd mouvement, dus geen piggy back :pig2:

Extra plaatje?

6 likes

Heel graag een extra plaatje. Echt ontzettend mooi maar zie net dat hij 37mm is, balen.

1 like

de subjes

5 likes

Prachtige collectie!

1 like

Patek Philippe :heart_eyes:

Absoluut, maar wat meer is, erg mooie combi’s!
Denk zelfs dat die van jou voor mij momenteel favoriet is, hoewel ik absoluut niet zo van het klassiek pilot/duiker/dresser-principe ben, is deze combi bij jou erg naturel en supermooi gebalanceerd.