Kleine deuk op rand, iets aan te doen?

Ja en? Wat wil je aan doen?

Laser welden? :joy: Of kapotpolijsten?

Of gewoon wat littekens accepteren en verdergaan?

2 componenten plamuur en een spuitbussie zilver van de action :sunglasses:

2 likes

Klein beetje solderen kan ook nog wel

Of verkopen als ā€œongepolijst en ongesoldeerdā€.

Wel jammer als je je nieuwe daarna weer butst.

3 likes

Misschien stomme vraag , maar wat is welden ? Dus hoe zou je die buts er dan uit kunnen krijgen met welden vraag ik me af

:wink:

1 like

Rolex Keulen heeft dit zo gefixed voor zo’n €150,-

4 likes

Helemaal niets aan doen; part of the game.
Je weet ook niet hoe je je horloge terugkrijgt.
Zo blijft het horloge origineel en authentiek.
En er zullen er nog wel meer bij komenn, dan blijf je bezig.

Welden is een stukje niet-Rolex staal er aanlassen. En vervolgens het geheel weer gladpoetsen. Geen reeele optie als je de waarde van je Rolex intact wil laten en het horloge origineel wilt houden.

Nee tijdig inruilen is hier de beste optie.

3 likes

Dat dus!! Op het moment dat ze de respectievelijke leeftijd van 40 jaar heeft gehaald, direct inruilen voor 2 dames van 20 jaar. Lijkt me fair toch?

1 like

Ik heb sinds kort een flinke kras op mijn Rolex Explorer en daar baalde ik enorm van.
Nu niet meer. Ben er overheen.
Zodra je de klok vaak draagt is het wachten op krassen en of putjes of zo.

Shit happens

Direct weg doen en een verse halen… :thumbsup:

Hoort er nou eenmaal bij. Anders zo’n ding kopen en nooit aankomen:

1 like

Voor mijn vrouw? Of gaat het nog steeds over dat horloge?

5 likes

Manmanman, al die problemen die je met een Rolex krijgt. Gelukkig heb ik er geen geld voor :wink:

Nu er eenmaal zit zou ik er niets aan laten doen…maaruh…als je zo’n put in een 904L staal maakt zou ik me misschien meer zorgen maken over eventuele interne schade…:innocent:

Door OCD geplaagd constant focussen op die deuk is ook niks. Blijft ergeren dus weg ermee.

1 like

Bedankt voor jullie reacties. Hij heeft er gewoon vrede mee hoor, maar hij hoopte dat er misschien een ā€˜quick-fix’ zou zijn voor dit soort dingen. Ach, het zal zeker niet de laatste beschadiging zijn.

Moet er trouwens wel bij zeggen dat de foto echt vanuit een hele specifieke hoek is genomen en dusdanig ingezoomd dat het erger lijkt dan het in mijn ogen is. Ik denk dat het de meesten (waaronder ik) niet eens zou opvallen als je een normale foto zou zien van de huidige situatie:

Maar wel een goed onderwerp, was ook benieuwd naar jullie reacties.

Persoonlijk ben ik zelf niet zo’n Nato-man trouwens, hoewel het bij Rolex wel gewoon kan, maar geef mij maar staal :relaxed:

1 like

Dat geld ook voor jou persoonlijk :slight_smile::+1:

1 like