klepje gaat niet dicht achterzijde horloge, wat nu?

Even deksel in de vriezer werkt soms ook, dit werkt ook soms voor openen door hele horloge in de vriezer te leggen.

Nooit, maar dan ook NOOIT een horloge daarheen brengen.

Het was even uitvogelen… Ben eerst naar Chaam gereden, naar horlogemaker Koremans. Hij verwees me door naar horlogemaker Arts, want wegens gezondheidsproblemen gaat Koremans eerder stoppen dan zelf verwacht.
Ik dus Google Maps aangezet, richting Breda. Maar kon betreffende horlogemaker niet vinden. Ik schoot bij goudsmit Rijken aan de Burcht 38a binnen om te vragen waar horlogemaker Arts zat. Meneer Rijken blijkt zelf ook horlogemaker: binnen een handomdraai heeft hij mijn horloge gerepareerd, inclusief batterij: €6,-… Heel vriendelijk en snel geholpen! En ik blij :slight_smile:

9 likes

Eind goed, al goed!

1 like

Nu kan ik eindelijk slapen gaan :grin::+1: Heb je een pic van de led’s, zou leuk zijn om dit werkend te zien. Maar goed geregeld, met wat kilometertjes. Ik neem aan dat dit een speciaal horloge voor je is, dat kan niet anders. Top dat het weer werkt! :+1:

1 like

Ja, het horloge was “hard to come by”, geïmporteerd uit Japan, ik denk ongeveer een jaar of zeven geleden.
Ik vind het een mooi horloge, draag 'm by gelegenheden eh heb er altijd wel aanspraak mee!

P.s.: bedankt allen voor het meedenken en alle tips, heeft mij op weg geholpen!

6 likes

De horlogemaker is je beste vriend :).

2 likes

Het moraal van het verhaal is dus. Je mag spelen met je horloge, tips van professionals gebruiken en dan naar de professionals. De handyman is handy… Maar voor 6 euro…

1 like

En 20 euro benzine :fuelpump: