Kleurthema GROEN

Groen genoeg, toch? En nog duiker ook…

Grt. Marco

6 likes

Dit juweeltje ligt op mij te wachten bij mijn Amerikaanse neef (geef zin om die belachelijke verzendkosten van Deep Blue te betalen):

Gek genoeg droomde ik over een horloge wat hier heel erg op leek (matgroene plaat maar dan met vintage lume a la OVM), amper twee weken later was het Cyber Monday… $149 + $15 en hij was van mij! Alleen nog even wachten tot de zomer voordat ik 'm mag dragen.

2 likes

Sinds vanmorgen hier ook een groene in de verzameling :wink:

Een oude Seiko.

6 likes

heb er een. Nu nog een groene band.

7 likes

Deze in het bezit

8 likes

Leuk! valt mij wel op dat er geen moderne dressers zijn, groen is het blijkbaar niet meer tegenwoordig…

Net binnen, foto is niet zo mooi, maar de wijzerplaat is groen en verloopt naar onderen naar zilver, heel apart.

4 likes

Alleen jammer van de band…

[URL=http://s1206.photobucket.com/user/mspoon1/media/20161209_160735.jpg.html][/URL]

4 likes

9 likes

4 likes

Eindelijk weer gevonden… mijn aller aller aller eerste horloge, verjaardagscadeau van toen ik denk ik 6 werd. Loopt nog prima!

1 like

Hier ook een steinhart maar die heeft zijn vakantie werk erop zitten, en mag door naar een nieuwe eigenaar. Binnenkort in de blauwe hoek dus :slight_smile:

1 like

Panerai heeft groen ontdekt. Ik heb ze nog niet in het echt gezien, maar ben wel heel benieuwd…!

3 likes

Mijn eerste groene

2 likes

Vostok Chronodirskie ‘Paratrooper’

1 like

Ik heb niets met groen, maar voor deze wil ik wel een uitzondering maken

5 likes

Een ex: