Klokje in dashboard van mijn Fiat Dino (die ik helaas niet meer heb). Klokje was bekend euvel qua mankerende items in het dashboard, zo ook bij mij.
(linksonder in het centrale blok van 5)
Gaaf ding! Kan me die “helaas” goed voorstellen.
All time favorite inderdaad! Die chrono ken ik echter nog niet!?
Oef, mijn grail op autogebied
Dit topic doet me herinneren aan m’n eerst autootje ooit (Peugeot 205), zelfs die had een Jaeger
Minder bewonderenswaardig dan bovenstaanden, maar toch!
Google:
Tijd om gas te geven
Je kan niet alles hebben hè
Deze IS is van jou?
PSA auto?
Yes sir, volgens mij een eend maar ik ben niet zo van de auto’s
Nope spreekt alleen tot de verbeelding voor mij. Ik doe het tegenwoordig met dit digitale 15" “instrumentenpaneel” met klein digitaal klokje opt scherm
Een Renault 4.
Kijk aan, netjes!
+1, absoluut, wat een beauty van een auto!
Doet me tegenwoordig (spijtig genoeg) altijd denken aan Marco Borsato…
Bij deze nu bij jullie ook sorry
Eh… Marco Borsato ?? Explain …
(of misschien had ik het ook gewoon beter NIET moeten vragen … )
edit … ja, had het beter niet kunnen vragen. Maar ach… Marco stijgt nu wel klein beetje in mijn achting … (als het al waar is natuurlijk :-))
Klik maar op de link.
Een jaar geleden of zo, was ik aan het rondkijken naar wat old-timers. Ford Mustang, Fiat Dino, MG, jaguar, … en toen de auto in de link gezien (wat dus de ex auto van Marco Borsato is).
Had wel snel door dat met een oldtimer rijden een hobby is waar je veel tijd voor moet vrijmaken.
En daar wringt het schoentje .
edit: je had het dus al gezien
Belangrijkste met oldtimer rijden is het RIJDEN. Stilstaan is echt dood in de pot !!
Heb met die Dino (en afwisselend met een 130 Coupe) ongeveer 4 jaar woon-werk Rotterdam Amsterdam gereden. Wat een feest! Maar we raken een beetje off-topic
Terug on topic dan
Werkt Jaguar niet samen met Bremont (beetje dat Engelse chauvinisme…)?
Of beperkt zich dat tot een paar exclusieve modellen?