Klokje koffie

Mooie aanwinst! Uitbreiding van de collectie of ingeruild?

1 like

CWC Ti staat nu hier te koop in het blauw.
Explorer en deze Planet Ocean is nu de 2 stuks collectie :wink:

2 likes

Twee hele grote knallers in de collectie dus. Lekker man!

1 like

11 likes

13 likes

6 likes


8 likes

7 likes

Geen eigen bekertje bij betekent geen koffie op deze bouw.
Heb geen eigen bekertje bij…dus sorry, nie koffie nie maar klokje spa

10 likes

Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst, in de ochtend, geen koffie dronk. :heart: :coffee: Zou ook niet weten hoe ik dan de dag door kom. :open_mouth: :grimacing: :sweat_smile:

1 like

6 likes

7 likes

9 likes

Thrillseeker! :grin:

1 like


Moguh leuten

9 likes

Leuke combi, past mooi samen zo

1 like

8 likes

8 likes

10 likes

13 likes