Klokken.....

Hou jij het lekker bij je eigen dialect en laat het Haags over aan iemand die het wel kan ja?
:yum:

2 likes

James Bond is een proleet

images (5)

2 likes

o ja.

En zonder horloge, zoals het blijkbaar heurt.
Dus HET bewijs : Timothy Dalton is de enige echte 007 ( :lying_face: )

1 like

image

3 likes

Op de Bijenkorf site:

Een luxe Zwitsers horloge met chronograaf, een sportief digitaal klokje of een modieus analoog horloge met verwisselbaar bandje?

Ontdek onze meest klassieke klokwerken.

__Daarnaast vind je bij de Bijenkorf ook luxe Zwitserse horloges, (hybride herenhorloges) smartwatches en modieuze klokjes van grote modehuizen en nieuwe spelers op de horlogemarkt.

Kijk maar eens naar de klokjes van het Nederlandse Cluse, en het Belgische Komono.

“Ontdek onze meest klassieke klokwerken”? Het lijkt door een stagière geschreven. Het is spreektaal (voor een minderheid), en ik zou er als bedrijf niet voor kiezen om het in een reclame te bezigen.

1 like

Wil jij wel eens ophouden de in dit land wonende minderheden zo te beledigen?

De gemiddelde Nederlander met migratieachtergrond bedient zich op veel kleurrijkere wijze van de Nederlandse taal dan deze tenenkrommende Bijenkorf-bobo. :+1:

Beledigen? Ik matste die minderheid juist (geheel onterecht eigenlijk) door ze het recht op “klokjes” achter de voordeur niet te ontzeggen maar daar kom ik nu op terug. Jouw schuld.

1 like

Dit is geen smoking maar black tie.
Want geen smoking hemden en jasjes.

1 like

Volgens mij beantwoordde dat de vraag niet.

Het correcte antwoord naar @FransT was geweest dat je James Bond nooit als gids moet zien voor correcte herenkledij. :slight_smile: Ze gebruiken al sinds 1962 de verkeerde overhemden bij een vlinderdas, hebben in de jaren 70 en 80 wat modegrillen gevolgd waar ik het liever niet over heb, en verstoten altijd tegen de etiquette voor het diner. :slight_smile:

1 like

Dankzij dit draadje, pieker ik nu over de juiste benaming voor dit machtige uurwerk. Deze iis mobiel maar hij kan nagenoeg evengoed aan de muur worden gehangen. Zeker in de 60 mm uitvoering…:grin:

Deze is dan dus 60?!!

Kan je er ook bandendruk mee meten?

1 like

Als ‘elite’ zien wij dat maar hoe velen van het kijkend publiek zal dit opvallen? :grin:

Of dit

234D8872-22B5-440D-B2F9-CD143E837A62

Monumentaaaal!! :joy::+1:

FransT gebruikt niemand als voorbeeld voor correcte herenkledij.
Nog sterker…FransT heeft serieus een hekel aan James Bond :confounded: . Echt waar.

smoking = black tie

De meeste Bonds voldoen volgens mij wel aan deze eisen :thinking: Mr Brosnan wint trouwens .

euh… ok :smiley:

2 likes

Dit is pas de “baby” van 46 mm… :hugs:

Bandenspanning meten denk ik niet. :joy:
Wat overdruk in de kast lijkt me echter best een aardige test. Het glaasje kan sowieso nergens heen want het is ingeklemd en 20 mtr “air resistance” in de kast zou best moeten kunnen. :ghost::thinking:

1 like