Klopt dit? Sarb033 voor 81,94 euro

1 miljoen euro

Heeft ie nog leuke dingetjes liggen

Mijne was €223 met de ebay code, kan prima die prijs, goed zoeken en een beetje het juiste moment afwachten!

Is het dan een gebruikte? Voor een nieuwe wordt dit bedrag vrij lastig

Die was nieuw, via UK TAX Free verkoper uit Ierland.

1 like

Valt wel mee , af en toe heb ie wel is wat knaps .
Maar zoals die black series is daar niet super populair zei hij .

Zal er maar een aanschaffen, staan op de baai voor $800. De mijn komt ook te koop

Hierop terugkomend, ik dacht dat het om een sarb033 ging. Excuus, ben wat vermoeid… :slight_smile:

1 like

Ging ook over een 033

Edit: blackserie was tegen @N1elsb0s. Loopt vanalles door elkaar hiero😜

2 likes

Vorige week is bekend geworden dat ze uit de productie zijn gegaan, dergelijke prijzen ga je niet meer tegenkomen.

1 like

Ah oke!
Ik ben idd op de hoogte van de productiestop, maar snel de 035 bijhalen. De 037 heeft me nooit zo gelegen persoonlijk.

1 like

Denk dat je al te laat bent, maar proberen kan altijd. Ik laat de hele sarb lijn aan mij voorbij gaan.

Grappig. Toen de skx007 zogezegd uit productie ging moest opeens iedereen nog vlug 1 hebben, aan 250 euro. Een paar maanden later, en nu nog steeds, smijten ze die dingen naar je hoofd voor 150 euro.

Dus jawel, de Sarbs hebben nog een hele weg downwards te gaan hoor :slight_smile:
Ze hebben die dingen met de miljoenen geproduceerd namelijk.

Het gaat uiteraard over nieuwe exemplaren, die 225 van laatst was al een waanzinnige prijs voor een nieuwe sarb zelfs 2e hands betaal de meesten er meer voor. Nogmaals die prijs voor een nieuwe ga je niet meer tengenkomen, prijzen schoten omhoog na de bekendmaking.

Typische Seiko truc.
Deden ze ook met de skx en met het monster.
Toen waren er op eens 2e en 3e gen monstertjes…

1 like

Het is toch vrij normaal dat er opvolgers voor producten komen. Dat is toch geen truc?

Nee hoor, lukt nog makkelijk :slight_smile:

Muv het blauwe gedeelte op het HF forum :joy:

3 likes

Yup Drex, ben het eens met je denkwijze en zie - na mij veel over Seiko ingelezen te hebben - dat je beter de Seiko binnenwerkjes in een onbekend dumping prize brand of juist een groter keten merk kunt verkrijgen, en dit dan ook nog voor bijna bodemprijzen.

Wat maakt tenslotte een zgn. icoon of iconen algemeen van het Seiko merk vanbinnen beter, juist … niets. Iconerie zogezegd is voor snobs, niet voor ware uurwerken (vanbinnen geplaatst zijnde dus) fanaten.

N.B. : we vertolken op het forum hier immers altijd een subjectieve
denkwijze over de klokjes, aka ieders eigen mening. Slechts respect voor elkaars mening kan het alleen maar beter erop laten worden, net als op het alom gerespecteerde WUS of ook op het Watchtime forum.

1 like

Het is mij al wel opgevallen dat veel juweliers de prijzen al hebben opgeschroeft, sarb017 was eerst €390 op de site nu €460. En €380 voor een sarb033…