Knaller gezocht +/-500

Ik moest meteen aan deze denken: lorier Hydra II (499 dollar op staal, 39mm, behoorlijke lume en pure bandenswapper met 20mm en zwarte plaat :ok_hand:

7 likes

Dit is niet iets wat ik alleen betaal we leggen samen met een groep :wink:

1 like

Ik heb evt deze voor je

3 likes

Top man, weer eens wat anders dan een luchtje of wat biertjes. Een horloge is dan toch een blijvende herinnering aan zijn vriendengroep :ok_hand: :+1:

Beter dan dit wordt het niet voor 500 euro.
Of je wilt dat hij een flipperaar wordt, dan moet je hem een Seiko of hommage kado doen :smirk:

8 likes

Daar maak ik me geen zorgen over. Maar het mag wel bang for buck zijn :grin: ipv een DW die hij al jaren heeft :zipper_mouth_face:

Dit is knap!

1 like

Als je echt een mooie duiker van goede kwaliteit wilt en voor onder de €500 kan ik je de Glycine Combat Sub aanraden. Echt heel veel waar voor je geld.
En het is geen klomp op je pols want het is een vrij dun exemplaar.

3 likes

Mocht automaat een quartz zijn en de diameter iets kleiner staat er een vette marathon msar in het blauw.

1 like

Als je echt wilt banden swappen en de wijzerplaat.
Dan heb ik deze in het blauw staan.
T.K. Super wissel set. Crafter Bleu - Horlogemarkt (horloges) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Met dank aan @Silvester1987 voor het idee is er een nieuwe Hydra incoming als cadeau :ok_hand:

2 likes

Glycine combat sub !! kwalitatief ook meer waar voor je geld.

1 like

Ah toffe aanwinst :ok_hand: veel plezier met geven :wink:

1 like

Bedankt voor de tip :+1:

1 like

:ok_hand: heeft erg veel weg van een Longines Legend Diver en die is mooi

1 like

Volgens mij is dit de donkerblauwe plaat. De zwarte plaat heeft gilt hands en markeringen

1 like

En, en, en… Al binnen?

Nog niet :grinning_face_with_smiling_eyes: uiterlijk zaterdag :+1:

1 like