Ko-Banden only

Waar halen jullie de inspiratie vandaan voor zulke mooie straps? Stuur je wat plaatjes naar Ko of … ?

Mijn 2e bandje van @Ko-Banden vandaag binnengekregen. Had eerder in dit topic een foto van @Robert gezien op zijn speedy en wilde graag eenzelfde voor de mijne. Wederom weer heel tevreden. Bedankt beide!

5 likes

Meestal haal ik de inspiratie van andere forumleden :slight_smile:
De baseball had ik eerder langs zien komen en toevallig had Ko weer een handschoen. Dus van het een kwam het ander.

2 likes

Vooruit, nog meer Ko.
Om onbegrijpelijke redenen draag ik de zwarte Ko nooit. Nooit gedragen, op 5 minuten na voor een wristshot. Zal 'm binnenkort eens ik het verkooptopic plaatsen. De grijze is overigens ook een grote favoriet :slight_smile:

7 likes

Weer een absoluut meesterwerkje van @Ko-Banden mogen ontvangen, dit keer voor mijn Staudt.

19 likes

Croco op de Zodiac Zodia-Chron:

Erg fraai vind ik zelf!

8 likes

In afwachting van de nieuwe Ko deze nog maar eens erop. Mooi!!

8 likes

Ook maar eens een paar KO’tjes besteld naar aanleiding van al die goede referenties. Nou, daar is niets van gelogen.

De twee:

3 likes

De nieuwe Ko. Top bandje!

5 likes

Heel erg blij met m’n nieuwe Ko!

6 likes

Deze vandaag binnengekregen. Top als altijd!

12 likes

Ook vandaag deze op de mat. Mat zwart met een subtiele donkerblauwe binnenkant.

19 likes

Supercomfortabel en fraai op dit duikertje!

6 likes

Van schoonheid zo je horloge op de grond laten vallen? :wink:

1 like

Zo af en toe maak ik een uitstapje, maar bij @Ko-Banden kom ik altijd weer terug!

Ko, bedankt weer!

15 likes

Op de originele vouwsluiting. Perfect gelukt!

25 likes

Prachtige combi!!!

2 likes

Wat een geweldig mooie Zenith. En ik vond die 000 al zo mooi :heart_eyes:

2 likes

Eens! Heel erg goed :ok_hand:

1 like

Zo niet verkeerd hoor. Kreeg zelf net deze van de eind baas binnen. Nog geen tijd gehad op de BB te zetten.

4 likes