Ko-Banden only

Ik denk juist dat wit te aanwezig zou zijn. Om over

nog maar te zwijgen. Dat zou echt de aandacht van het horloge afleiden.

3 likes

Precies, zo laten, :+1: Veel draagplezier.

2 likes

Geen spierwit, dat zou ik ook niet doen. Zwart had ook gekund natuurlijk. Maar goed rood misstaat zeker niet.

1 like

Deze week binnengekregen voor mijn Seiko SRPC013:

Ben er dolgelukkig mee. Wat een mooie band is het geworden!

11 likes

Niet alleen mooi, maar de banden van Ko zijn ontzettend duurzaam. Heb die van mij al een aantal jaar en ziet er nog prima uit. :open_mouth:

1 like

Vandaag een Ko-bandje binnen gekregen nadat ik 'm het weekend spotte op Marktplaats. Super, hele mooie kwaliteit. Plaatje:

16 likes

Beste Ko, ik lees veel over de bandjes die je maakt. Is het mogelijk om er 1 te bestellen? Of hoe werkt dit precies? Overigens ben ik nieuw op dit forum

Volgens Amerikanen is het gewoon de grote vogel… :joy:

1 like

En bovendien: wat een mooie Certina! Top!:+1:

1 like

Omdat er nog een stukje riem over was heb ik @Ko-Banden gevraagd om hier nog wat moois van te maken. En dat is uiteraard gelukt. Grappig hoe de kleur van deze band toch weer anders is ondanks dat ze van hetzelfde stuk leer afkomstig zijn

18mm band mooi taps toelopend naar 14 mm :kissing_heart:

Die gaat mijn nieuwe Chinees sieren

8 likes

Nog een Ko-bandje overgenomen en weer heel blij mee. Foto’s!

6 likes

Vandaag ontvangen. Prima bandje weer van @Ko-Banden.
Soms is het prima als een bandje het horloge het shine werk laat doen.

14 likes

Op zoek naar een vervanging voor de originele band (die ik niet mooi vond) van mijn Oris Artelier Small Second Pointer Day uiteraard Ko geraadpleegd! Na geduldig mijn specifieke wensen/gezeur te hebben aangehoord hieronder het resultaat! :ok_hand:t2: :heart_eyes: Uitgevoerd met militaire precisie, sublieme pasvorm, super kwaliteit, thnx Ko!

23 likes

Vakwerk, prachtige band.

1 like

Mother of God… Hij heeft het weer geflikt hoor!

Foto’s zijn ruk maar jullie doen het er maar mee. Thanks again, @Ko-Banden

15 likes

Prachtige band weeral !:+1:

1 like

Alweer een maandje terug nóg een Ko-bandje overgenomen! Deze keer met een Tudor stijl sluiting dus op z’n kop. :upside_down_face:

Na drie keer Ko buiten hem om, vond ik het tijd voor een eigen bandje. Horween leer, heel soepel met veel leven er in. Bedankt @Ko-Banden!

Het Ko kwartet is compleet!

11 likes

Weer een bandje van eindbaas Ko voor mijn Omega Seamaster ‘Peter Blake’ :heart_eyes:

7 likes

Waar kan ik Ko bereiken? Vriend zoekt een nieuwe strap voor een Omega AT.

@Ko-Banden een PB sturen :slight_smile:

Mijn meest recente Ko aanwinst btw ook ff in dit topic knallen.

12 likes