Ko-Banden only

Wat een prachtig horloge, die blauwe band haalt hem ook echt op!

1 like

Overheerlijk heet zoiets.

1 like

Topcombinatie :ok_hand:.

1 like

Vandaag binnengekregen. Echt een topband!! Eindelijk de originele gesp erop. Best lastige maat (22/18) dus had zelf niks liggen.

16 likes

Wow! :ok_hand: schitterende combi

Hier moest gewoon een rally op …

10 likes

Vandaag binnen voor diverse horloges :heart_eyes:

10 likes

imageimage

3 likes

Mooie foto :ok_hand:

1 like

Had @Ko weer gevraagd om een bandje voor mij te maken. Dit keer een grijze met blauw stiksel voor mijn longines.
Vandaag in de bus en nu om het bedoelde horloge.
Mijn reactie WAUW.
oordeel zelf maar.
Hier 2 foto’s.

18 likes

Blauwe is mooi zeg!

1 like

Ook hier twee bandjes ontvangen. Zwarte is van @Ko-Banden en cognac van @slls :ok_hand:

18 likes

Ko had het maar druk deze dagen. Vandaag ontvangen:

De drie bovenste zijn voor de Enicar die momenteel geserviced wordt door @PeterLC.

20 likes

Ik heb eens Ko banden gezien die van 2 soorten reptiel naadloos aangesloten op het bandje waren geplaatst, ik dacht ze in dit topic te hebben gezien, maar dat is helaas niet het geval

Mocht dit bij jullie een belletje doen rinkelen, dan zou ik graag een linkje van ontvangen :slightly_smiling_face:

Heb je Ko zelf al benaderd?

Ja dat wel, maar nog niet met deze vraag, want ik kan me voorstellen dat hij niet alles meer kan herinneren wat hij ooit gemaakt heeft

En een plaatje zegd meer dan 1000 woorden :wink:

1 like

Was het geen struisvogel? Want dat kan ook van grof naar fijn gaan.

Nee echt een combinatie van beide bandjes, naadloos in elkaar overgaand, zeer contrasterend vond het een geweldige match!:sunglasses:

2 likes

Kan ik me niet zo voor de geest halen. Wel eens met gewoon leer gedaan.

3 likes

Ko heeft het mij gegund om 2 schitterende banden te maken voor mijn Titus Chronograph (50tiger jaren) & mijn Panerai

Heel donkerbruin Struisvogelpootleer (op Ko’s advies) met Oker stiksel, deze band brengt mijn Titus op een hoger niveau van draagplezier :slightly_smiling_face:

En een hele stoere ‘Drakenleren’ band met een mooie structuur voor mijn Panerai, Ko heeft er mooi zijn logo op de buitenzijde van de band als zijnde zijn ‘signatuur’ als een kunstenaar op zijn schilderij :blush:

9 likes