Ko

Ontzettend positieve ervaring met Ko. Een prachtige strap voor mijn Omega laten maken waar ik enorm mee in mijn nopjes ben. Bestelproces verliep vlot, de vand was veel sneller klaar dan ik dacht, en de prijs was unbeatable. Ik kan het iedereen aanraden!

2 likes

Hele mooie band door Ko laten maken, helaas bleek hij toch niet heel mooi op mijn Hamilton.

Doet echter niets af aan de hele mooie band (exact naar wens gemaakt), prima communicatie en snelle verzending!

Aanrader!

Ik heb ook een paar horlogebandjes van Ko gekocht en ook maar gelijk een prachtig horloge er bij om al die mooie banden op te dragen :wink: Bij Ko thuis hartelijk ontvangen met een lekkere kop koffie en uiteraard eventjes over horloges gepraat . Wat mij betreft dus een dikke aanrader :thumbsup: Ko, nogmaals bedankt voor de fijne deal en de koffie. Graag tot een volgende keer!

Groet,

Jeffrey.

1 like

Ook ik heb onlangs een bandje door Ko laten maken. Echt helemaal prima, het geld 100% waard. Aanrader!

Leuke kerel, leuk contact, superbanden!!!
Jur

Extra lange band gemaakt door Ko. Topkwalitieit!
Aanrader!!

:thumbsup:
Ko, bedankt voor alle bandjes! Ben erg blij mee :blush:

Ko weer mijn hartelijke dank voor de mooie speedmaster band!
Zolang Ko er nog lol in heeft en ik leren banden nodig heb zien ze mij nergens anders mee :wink:
Mvg

Ko heeft voor mij een erg mooie band gemaakt voor een leuke prijs :thumbsup:

Ko heeft weer een pracht band gemaakt voor m’n Sinn U1, Ko bedankt :thumbsup:

Vrijdag mijn band voor mijn Legend Diver ontvangen, heel blij mee!!

Ko heeft 2 gruwelijk mooie banden voor me gemaakt voor op de Reverso.
Perfect naar de specificaties zodat ze passen op de JLC deployant.

Aangenaam contact, kennisvolle raadgeving, prompte verzending en gewoonweg een topresultaat. Bedankt!

Ben zeer te spreken over de kwaliteit van de bandjes van Ko. Communicatie en snelheid van maken en leveren heel goed.

Het wordt bijna saai, maar ook hier niets dan lof! Super prijs/kwaliteitsverhouding bij de custom bandjes die Ko maakt. Kudo’s!

En hier gisteren ook mijn nieuw bandje ontvangen en alweer top!

En nog een gelukkige klant dames en heren. Helemaal op maat gemaakt: koningsblauw suède, 21/18 en 120/80, speciaal voor de AT @edbro

Prachtig!!

@Ko-Banden BEDANKT, tot de volgende.

2 likes

En nu aan de Omega:

Werkelijk schitterend.

Weer een mooie band ontvangen van @ko
Blij mee thanks ko👍

same here, een tevreden ko-per

Prachtige band voor mijn Blumo mogen ontvangen. Vakwerk, zoals altijd. Klasse, Ko!