Koppie

@koppie kocht mijn blauwe sunburst Amphibia Scuba Dude! Fijne, vlotte transactie, aanrader!

1 like

Door de reuring van vandaag herinnerd aan het bestaan van dit lichtgroene deel van het forum.
Afgelopen zomer een Vostok duiker overgenomen van @Koppie (toen kon ik nog niet schrijven in dit ervaringengedeelte).
Communicatie was helder, eerlijk en volledig en binnen no-time had ik het pakketje in de bus! Horloge overtrof zelfs mijn verwachtingen: zeker een aanrader :smiley:

1 like

Hele mooie Poljot Strela overgenomen ,deal was snel afgerond en zorgvuldig verpakt verstuurt . Kortom aanrader .
Anno bedankt !

1 like

Poljot chrono van @Koppie overgenomen. Goed verpakt en snelle deal.

Eerste dag een heel vreemd probleem met de minutenwijzer. Contact over het probleem liep vloeiend en heel netjes.

Uiteindelijk heeft het probleem zichzelf op magische wijze hersteld. Ofja… zo lijkt het.

Al met al een top koopervaring en aftersales van @Koppie. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar

1 like

Ik heb een Vostok aan Anno @Koppie verkocht.
Communicatie en betaling liepen erg soepel. Fijn zaken dus met Anno :+1:

1 like

Een horloge verkocht aan @Koppie. Reëel bod en nette onderhandeling. Zou er zeker weer aan verkopen.

Dank voor de wederzijds leuke deal!

1 like

Dikke duim voor @Koppie als koper.

Enthousiast en vlotte afwikkeling, aanrader :+1:

1 like

Nette deal gemaakt met Anno. Alles is keurig en vlot verlopen, dus prettig zaken doen met @Koppie :+1:t2:

1 like

Prachtig mooi horloge ontvangen van @Koppie .
Pakket werd goed verpakt verzonden , verzekerd in overleg .
Zeer goede communicatie kortom een aanrader om zaken mee te doen .
Anno bedankt , prettige deal !

1 like

Fortis van Anno @Koppie gekocht, heldere omschrijving, conform verwachting. Zeer goed verpakt verstuurd. Een aanrader!

2 likes

Mooie Vostok gekocht van @Koppie en alles naar wens zoals aangegeven.

Communicatie 10/10
Verzending 10/10

1 like

Samurai verkocht aan Anno @Koppie.
Heldere communicatie, snel, netjes. Ook het bod of onderhandelen zeker netjes.

1 like

Horloge verkocht aan @Koppie , alles zeer vlot gegaan en afgehandeld :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Koppie, snelle, vermakelijke en sympathieke communicatie, betaling en zo heel snel gegaan. Aanrader, prettig dealtje. :+1:

Anno, veel plezier met het horloge!

1 like

Vandaag mijn aankoop ontvangen van @Koppie terwijl de deal zaterdag pas werd gesloten!
Mooie actie waarin verschillende horloges tegen gereduceerde prijs worden aangeboden. Fijne communicatie met Anno, soepel en vriendelijk, bestelling supersnel verstuurd en het horloge was precies zoals beschreven en op de foto’s. Verpakking ook keurig netjes, fijn zaken doen met Anno.
Aanrader om de rest van zijn horloges even te bekijken in het blauwe gedeelte!

1 like

Wil met modden van Seiko’s beginnen. Daarvoor van @Koppie zijn gemodde, oorspronkelijke oranje SRPD afgenomen. Hij heeft geduldig al mijn overbodige beginnersvragen beantwoord. Hij bood aan om hem weer terug te bouwen en we kwamen snel tot een deal. Supersnel omgebouwd en supersnel, veilig verzonden. Dank!

1 like

Snelle afhandeling en verzending.
Een aanrader !

1 like

Fijne, snelle deal gemaakt met @Koppie
Horloge was als beschreven, helemaal goed !
Snelle verzending en goed verpakt.

Tot een volgende keer Koppie !

1 like

Horloge verkocht aan Anno @Koppie. Prettige communicatie en een snelle betaling.
Absoluut een aanrader om zaken mee te doen.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Horloge gekocht van Anno. Na een korte onderhandeling en prettige communicatie werd de verzending vlot in orde gemaakt. Daarna al snel ontvangen. Erg blij met de leuke deal. Anno, bedankt :+1:

1 like