Korte Introductie

Dat was snel. :joy:

Welkom op het forum Ruben! Mooi verhaal, mooie horloges en mooie foto’s. :+1: Veel gitaristen hebben we zo. :sunglasses:

1 like

Mooie collectie!

Horloge van je vader is zeker eigenzinnig en bijzonder; een mooi cadeau!
Koester die vooral; misschien niet helemaal jouw smaak maar als geschenk van je vader van onschatbare waarde! :slightly_smiling_face:

2 likes

Welkom en geniet van al het moois hier

1 like

Toffe uurwerken inderdaad. Die Hamilton had ik zelf ook al in het vizier. Die van Smiths ook zeker een mooi klokje maar niet helemaal naar waar ik nu op zoek ben. Thanks voor het meedenken!

En bedankt allen voor de toffe reacties, wat een warm welkom!

Welkom Ruben.
Mooie collectie al !
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

1 like

Welkom en veel plezier op HF :+1::grinning:

1 like

image

Moet stiekem bij je naam toch aan deze denken. Welkom op het forum.

1 like

Welkom Ruben! Mooie collectie heb je. :ok_hand: Veel plezier hier op het forum!

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier! Mooie collectie heb je al en ga zo door!

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum

1 like

Mij ook, de Ebel Sportwave was mijn eerste aankoop, een vlotte 23 jaar geleden

2 likes

Welkom Ruben! Mooie set horloges :smiley:

Ik ben op mijn 42e begonnen met gitaar spelen. Het is een prachtige hobby.

Als je uit Twente komt, dan ken je wellicht je stad genoten The Grand East. Zo niet , dan toch:

Ik ga ze vanavond zien in de nieuwe Nor in Heerlen. Prachtige band en zeer goede live show.

Oh en zo’n Hamilton khaki field 40 mm kan ik je van harte aanbevelen

1 like

Welkom, Ruben!

1 like

Ik kende ze niet moet ik bekennen, klinkt goed en veel plezier daar vanavond! Erg mooi horloge, wil hem dan waarschijnlijk met een donkere wijzerplaat, groen of zwart. En dan een rubberen band in het groen.

1 like

prima keuze! Ik zou de originele stalen band ook overwegen. De stalen banden van Hamilton zijn er goed gemaakt en zeer comfortabel.

Grappig dat je de Hamilton wel op het oog hebt maar de Smiths niet is wat je zoekt, want het zijn allebei militaire veldhorloges uit de Angelsaksische wereld. Ik zie die twee als verlengden van elkaar. :grinning::grinning::grinning:

Een mens zou bijna nieuwsgierig worden hoor je er tegenaan kijkt.

Maar laat de mensen anders gewoon even weten wat je onder sportief verstaat. Duikers? Vliegers? Of chrono’s omdat je iets met autorijden hebt?

Dat is dan weer jammer op een field watch. Die horen op leer, canvas of een NATO. :thinking::roll_eyes:

Ruben, welkom en nog veel plezier op ons leuke forum.

1 like

Dat ben ik in principe wel met je eens, wellicht dan toch een ander klokje uitzoeken^^ Of hem wellicht op Canvas zetten, dat vind ik ook wel erg gaaf moet ik zeggen.

Eigenlijk is op dit moment voor mij alles sportief wat niet klassiek is, en onder klassiek versta ik dan mijn ML en FC. Zolang ik het een mooi klokje vindt die niet te groot is, is het voor mij al een optie om in overweging te nemen. Iets wat ik mooi op een polo kan dragen of t-shirt/trui. Misschien was sportief dan niet helemaal het juiste woord :thinking: ?

Budget ligt zo ongeveer rond de €500,-.

Sail cloth is een optie. Sterker dan canvas. Ik raad de 40mm 100m WR aan, want 50m WR is in mijn ogen niet casual of sportief te gebruiken. :innocent:

1 like