Korting bij aankoop

Bij Watch express hamburg (rolexforumsponsor) heeft er nu een liggen helemaal nieuw.

Toevallig een link?

Google eens
 Kan niet mis


http://www.watchexpress-hamburg.de/

Bedankt, dat is de link inderdaad.

Bedankt! Lijkt me toch wel wat.

Bij schaap en citroen prijs gevraagd en voor de nieuwe (mei,juni) betaal je 3450 euro.

Hoi Marcelleke, ik wist het dan wel. Waarom zou je 800,- meer betalen? http://www.watchexpress-hamburg.de/index.php/uhren-details/Tudor+Heritage+Black+Bay+Blue

Bij GK is de nieuwe BBB 2695,- is gewoon in Schiedam

Effies geduld tot hij er is.

Ik zou de centen lekker in men zak houden.
En me niet pootje gelicht voelen.

Grtn Leen.

Die prijs van 3,5K is te veel van het goede. Dus die wordt het zeker niet.

Watchexpress heeft mijn voorkeur of een leuke (goedkopere) 2dehands :slight_smile:

Gisteren men broer horen zeggen dat hij aan het sparen is voor een oris aquis date met blauwe wijzerplaat
 Hij zal de Tudor toch noet weigeren :smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Ik vind het nogal riskant zo’n bedrag zonder vooraf overleg te spenderen.

Vlaams?

:wink:

Jep Antwerpen :wink:

Men een ander woord voor mijn :smiley:

Of gewoon Rotterdams


Grtn
Leen

Net wat gelezen over Tudor. Welke modellen van hen hebben tegenwoordig een in-house movement?
Plus is dit interessanter of vooral duurder :wink:

De nieuwe Black Bays hebben een in-house movement. Ik denk dat die nog niet in de winkel liggen. Ze zijn nauwelijks duurder (catalogusprijs dan) maar ik vind ze veel interessanter. Je kunt ze ook herkennen aan de wijzerplaat: ander logo en niet langer ‘gebogen’ tekst.

De North Flag en Pelagos hebben het nieuwe MT5621 uurwerk al een jaartje of zo.

Bedankt! Het onderhoud is dan wel weer duurder?

Mvg

Onderhoud zal duurder zijn inderdaad en het betreft een nieuw uurwerk dat zich nog moet “bewijzen”. Een ETA kun je bij iedere goede horlogemaker laten servicen. Je hebt een pb trouwens.

Iemand bekend met timepiece bank? Zijn actief op chrono24 en hebben een winkel in Antwerpen/Brussel.

Thanks!