Kortste topic ooit? GS Quartz only

https://youtu.be/x6HE2kdj6Zc sorry moest bij de naam van het papier hier aan denken :joy::joy:

Daardoor heeft elk horloge wel echt iets eigens. Een vingerafdruk.

1 like

Uitgestorven topic even nieuw leven inblazen…

13 likes

8 likes

Prachtige NA @Tilo

Ben ook weg van die blauwe sunburst. 2x GS was iets teveel van het goede dus ben voor een andere quartz gegaan, wel heel blij mee:

Zie net nog een sbgx261 online staan voor de liefhebber

Staat kan ik van foto’s niet echt zeggen natuurlijk maar misschien is er iemand mee geholpen.

4 likes

Is van mij :face_with_peeking_eye:, wil toch een bb58 als daily. :joy:

3 likes

Als ik er al geen had had ik m gekocht, mooie prijs! :upside_down_face:

BB58 ook gehad die kan perfect als daily. Zwarte?

1 like

Moet :grinning: zijn

:grinning: kleur nog geen directe voorkeur. Blauw al een keer gehad dus wellicht een zwarte.

1 like

Mooi setje! Genoeg verschil voor dagelijkse afwisseling?

De zwarte sbgx is net wat meer allround. De blauwe is mij net wat vermakelijker met de sunburst wijzerplaat (speelt bijzonder mooi met het licht).

1 like

Bedankt! Ik wissel tussen deze 2 en de BB54.

Vind die maten (36-37mm) gewoon heel goed passen voor mijn pols en ze zijn alle 3 natuurlijk lekker plat.

Ja die plaat van de sbgx265 is echt prachtig. Champagne van de sbgx263 ook natuurlijk. Omega AT heeft deze zilveren plaat ook heel mooi.

Heel eerlijk denk ik dat de zaratsu Polish net die laatste touch geeft bij Grand Seiko!

1 like

11 likes

Mooie combi :+1:

Ben je hier overheen gegroeid?

1 like

Wellicht of vergeten…:grinning:

2 likes

Eens, 36 t/m 38mm draagt gewoon erg comfortabel. Zelf ook erg fan van de Sbgx, BB36, Aqua Terra, Rolex OP, DJ en Explorer.

1 like

Je hebt duidelijk een voorkeur voor donkere platen in ieder geval :grin:

1 like

Nette prijs, zou snel verkocht moeten worden, op HF in ieder geval wel :crossed_fingers:t3:

1 like

Heb hem maar van mp gehaald, zo veel berichtjes met allerlei voorstellen :face_with_peeking_eye:

Kun je hem niet hier op HF posten?

1 like

Over een paar dagen weer :grinning:

2 likes