Krabong

Bij deze ook mijn positieve mening over Krabong.

Alles was goed verpakt en mooi snel geleverd. Een dikke aanrader dus (Y)

Mooie Omega buckles over mogen nemen voor m’n verjaardags Omega: super afhandeling, helemaal top(tu)

Deze middag is hier ook een buckle aangekomen van Roel, en ik sluit mij aan bij de bovenstaande reacties.
Top service…(tu)

Zware onderhandelingen, moeizame gesprekken, beperkt assortiment bandjes en sluitingen, geen koffie maar enkel wijn, kortom:

het was weer gezellig bij Roel en Familie en mijn Vintage Omegadoos krijgt een nieuw leven via hem

:)-D(tu)

Plezierige mailwisseling, hele snelle levering en een horloge dat volledig voldeed aan de beschrijving en mijn verwachtingen. Met Roel kun je uitstekend ‘zaken’ doen.

Niets dan lof voor Roel! (tu)

Vandaag de door mij bij Roel gekochte Omega Geneve uit 1973 ontvangen. Top verpakt en ik ben er helemaal happy mee. Was even spannend omdat de reis iets langer duurde dan gebruikelijk (was zaterdag verzonden), maar dat is veroorzaakt door de Post, niet door Roel. Roel gaf alle vertrouwen dat het goed zou komen en inderdaad. Zal binnenkort wat foto’s plaatsen.

Marc

Roel heeft de 6139 van mij overgenomen…snelle en acurate afhandeling.
Prima gelopen.
grt
Peter

Na een zenuwslopende onderhandelingsperiode (de democraten en republikeinen zijn er niets bij) de Tudor van Roel (Krabong) overgenomen. Roel is een bron van informatie en een plezier om “zaken” mee te doen!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Recentenlijk Roel zijn Tudor 94510 overgenomen.
Dit doormiddel van heel fijn contact en verlening van veel informatie.

Ik heb al veel plezier gehad aan de Date + day!

Bedankt Roel! (tu)

Gr. Glenn

Leuke transactie met Krabong gehad (tu)

Zeker voor herhaling vatbaar.

Thx Roel :}

Alles ging volgens verwachting (tu)
Dank je wel Roel!

mvg

Prima zaken gedaan met Krabong.
Goed in de communicatie, snel verzonden en goed verpakt! (tu)

Na een korte wisseling over de digitale snelweg, vandaag Met Roel een bakje koffie gedaan. Was een duur bakje koffie maar er zat wel een gratis Omega Planet Ocean 8500 kaliber bij :wink:

Enfin, fijne kerel, goed contact en een mooi horloge rijker. :)-D

Een mooie Breitling Pro 2 rubberen strap overgenomen.
Perfecte communicatie, zeer snelle levering.

Helemaal top.

Roel heeft voor mij bemiddeld bij de verkoop van mijn Omega Seamaster. Hij bleek iemand te kennen die serieus op zoek was naar exact het type wat ik aanbood. Na wat extra foto’s en informatie heeft Roel mij met de uiteindelijke koper in contact gebracht, is er een f2f afspraak gemaakt en is uiteindelijk de koop gesloten!

Nogmaals reuze bedankt Roel!

Grt. Marco

1 like

Gisteren bij Roel een mooie Explorer gekocht. Fijn contact, veel kennis van zaken en een goede overdracht. Kortom, je kan met een gerust hart zaken doen met Roel.
Groet Martijn.

1 like

Heb Roel al een paar keer ontmoet en steeds een leuke deal gemaakt. Erg aardige kerel met het vintagehart op de juiste plek!

1 like

Hier ook een hele dikke duim voor Krabong :thumbsup:

Prettig contact, vlotte verzending, echt een liefhebber :slight_smile:

1 like