Krabong

:+1:t2: :+1:t2: :+1:t2:
Schakeltje van Roel gekregen.
Bedrag / eigen donatie mocht naar KIKA
Wat een mooi gebaar en wat een toffe gast ben je Roel !!
Bedankt @Krabong !!!
:+1:t2: :+1:t2: :+1:t2:

3 likes

Gisteren een mooie deal met Roel @Krabong gesloten. Duidelijke communicatie, komt zijn afspraken na en alles verlopen zoals het hoort! Al met al zeker een aanrader voor iedereen op het forum :grinning::+1:t3:

2 likes

Uiteraard weer vlotte deal bij Roel :+1:

Bedankt kerel​:+1::+1:

2 likes

Vandaag horloge verkocht aan Roel beter bekend als @Krabong. Ergens in het midden afgesproken bij een Toekan Hotel en de deal was snel rond! Communicatie verliep top en het contact was warm ondanks dat we allebei wat haast hadden. :+1: voor Roel.

2 likes

Zojuist warme overdracht van Explorer II m serie. Was prettig zakendoen Roel! @ KrabongπŸ‘πŸ»

2 likes

Leuke ruil gedaan met Roel. Snelle, soepele en prettige afhandeling!

2 likes

Even geleden een horloge gekocht bij @Krabong . Op locatie neemt hij de tijd om alles te bespreken. Een aanrader!

1 like

Afgelopen week een vintage Longines aan @Krabong verkocht. Erg leuk contact gehad en verliep vlekkeloos.

1 like

Vorige week een horloge van @krabong gekocht. Gezellig gesprek gehad en vlotte verkoop. Zeker voor herhaling vatbaar!

Een prachtig Omega No Time To Die van Krabong overgenomen! Roel is een ontzettend vriendelijke liefhebber met kennis! Thx voor de gezelligheid en zeker tot een volgende keer :sunglasses:

Horloge gekocht bij Roel (@Krabong). Ziet er top uit. Snelle afhandeling en snel verstuurd. Goed contact, top verkoper :+1:t2:

1 like

Ook hier een prettige ervaring met een aankoop bij Roel. Helaas werkte Postnl niet mee, maar dat heeft Roel (meer dan) goedgemaakt. Aanrader!

Vandaag met @Krabong afgesproken voor een mooie transactie. Goede ervaring.

1 like

Vandaag afgesproken met Roel (@Krabong) voor een Omega Speedmaster Triple Date die ik al een tijdje graag wilde bezitten om te dragen. Ik ben ontzettend blij met de deal die we hebben gemaakt. Ik ben met het horloge om mijn pols vertrokken en zal deze voorlopig blijven dragen. Super dat je het bandje op maat hebt gemaakt (vooraf!) Roel!
Verwachtingen kwamen overeen en leuke tips en trucs mogen ontvangen.
Aanrader dus,

1 like

Horloge overgenomen van Roel @krabong. Alles vlot en goed geregeld. Zeker een aanrader!

1 like

Heel prettige ervaring met @Krabong ! Prachtig horloge, goede prijs, en bovenal een aardige vent die niet te beroerd is je een flink stuk tegemoet te rijden voor de overdracht! :clap:

1 like

2,5 uur heen, en 2,5 uur weer terug. Maar het was het waard! Superleuk contact en een horloge dat in werkelijkheid mooier is dan op de foto’s. Een flesje water en een fantastische verse wafel voor de terugrit. Wat een feest! Keiharde aanrader, die @Krabong!

5 uit 5 schoenen!
:mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe:

2 likes