Kroon vervangen Meistersinger

Neem het niet te heftig op!

Het niveau van mijn kennis is prima en heb al zelf best aardig wat reparaties gedaan :slight_smile:

Daar kan je voorbeelden van zien in het tot levend gemaakte horloge topic :slight_smile:

Dat ik de benaming “fout” heb wilt niks zeggen over mijn kunde

Excuus dat ik de onderdelen een verkeerde naam gaf

Fijn weekend! :smiley:

1 like

Dank allemaal voor de input en jullie energie. Ik zal na volgende week (eerst weekje vakantie) even een dealer bellen. Mocht er nog wel een HF lid zijn die mij uit de brand kan helpen dan hou ik mij aanbevolen.

2 likes

Toch lullig als je tuinmeubilair binnenkrijgt, terwijl je een tiretteveer bedoelde.

Serieus, bewust nonchalant/arrogant omgaan met onderdeelbenamingen zal de (semi-) professionals hier altijd tegen je in het harnas jagen. Er wordt al veel te veel onzin geschreven hier; wat is er mis met wijzerplaat - en moet dat dail worden?

En ja, dat is OOK al verkeerd gespeld; maar inmiddels de norm…

…ik maak me er niet al te druk over hoor. Er zijn ergere dingen aan de hand. :wink:

2 likes

Haha ja dat zou lullig zijn

Zou wat wezen dat in dit scenario je een stuk boomstam het horloge staat in te duwen :rofl:

Ik wilde niemand op de kast jagen en ging wellicht wat te nonchalant om met de benamingen. Ik snap dat dit irritant kan zijn

Ik ben zelf ook geen professional maar heb al best wat leuke resultaten behaald. Maar die heb jij volgens mij gevolgt ook in het tot levendgemaakte topic :smiley:

2 likes