Laat de favoriet uit je collectie zien (slechts 1 toegestaan)

18 likes

Zonder enige twijfel deze… emotionele band, super comfortabel door het gebruik van titanium en best zeldzaam op de koop toe

16 likes

Hartelijk dank.

Nee, als ik al ga zwemmen draag ik één van mijn duikhorloges. Maar uit mijn hoofd gezegd heeft dit horloge een waterdichtheid tot 100 meter, dus zwemmen zou geen probleem mogen zijn.

1 like

(slechts 1 toegestaan) :grimacing:

Deze is mijn favoriet. Draagt fantastisch met zijn 40mm, onder de radar en ik vind em gewoon heel mooi.

27 likes

Meeste polstijd:

Omega Seamaster Planet Ocean 39,5mm.

De Rolex Explorer en Tudor Black Bay 58 Blue worden aanzienlijk minder gedragen maar blijven nog steeds prachtige horloges en ik doe ze ook niet weg.

Maar… wat een geweldig horloge vind ik deze Omega :heart_eyes:

29 likes

29 likes

Eigenlijk moet het duimpje omhoog :+1::upside_down_face:

1 like

13 likes

Prachtig horloge, fijne maat!

1 like

Hoi SwissTOni, zou je me een DM kunnen sturen? Ik weet niet hoe ik contact met je kan opnemen, het gaat over de Doxa die je verkoopt. Sorry voor de overlast.

1 like

Eigenlijk wel hè :joy:

1 like

Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst. Ik vind ze super. Dit had Breitling niet beter kunnen doen, en het is op dit moment de Breitling waar ik acute bestel-jeuk van krijg.

1 like

Ik weet dat ik de Reverso heb gekocht, en dat ik daar al heel erg lang naar heb zitten loeren. Maar tegelijkertijd is het een splash waterproof neo-vintage. Dat geldt ook voor mijn Kurono Tokyo Reiwa, die matig waterdicht is, en m’n Longines Dolce Vita die op leer staat. Dit zijn allemaal horloges die ik erg graag draag. Net als m’n SBGW231.

De Shunbun is nipt te groot en bulky, de Citizen Ibuki is… groen, en de King Seiko en Limited Alpinist doen het alleen op leer. De Nomos is wat streng qua ontwerp… Als ik een favoriet aan moet wijzen komen we op een soort eliminatie rondes uit, om te zien waar ik wat te zeiken heb.

Voor el ultimo favorito komen er op het moment maar drie horloges in me op;

• De derde door de poort. De SBGW303 Mt Iwate. Kan overal en altijd, maar ik vind het net weer minder bij een jasje-overhemd combi wegens het groen van de plaat. Dit is een polo, t-shirt, of buiten de broek gedragen overhemd horloge. Verder is dit de perfecte GS:

• De runner up. De GS SBGX265. Dit is gewoon de ultieme GADA. Licht, erg mooi van maat, plat, onder de radar, comfortabel, waterdicht en prachtig qua wijzerplaat. Simpel, doeltreffend, tijdloos. Accuraat, bomb-proof en onderhoudsarm bovendien.

Maar de echte favoriet, ook al draag ik 'm niet per se meer dan andere horloges is toch wel deze. De Santos de Cartier medium. Dit horloge kan ook op bracelet altijd. Het is elegant en sportief tegelijkertijd, heeft een goede aanwezigheid maar vliegt toch onder de radar, draagt fantastisch en is 100m waterdicht bovendien. Dit zou, als het echt moest, een goeie one and done zijn.

9 likes

De favoriet zit hier dagelijks om de pols :grin:

1 like