Laat hier je nieuwe aankoop van 2017 zien

Top :thumbsup: Een (nog niet zo) oude bekende van mij persoonlijk :wink:

1 like

Bij Ko een band besteld voor de Speedy.

Een doosje universele kronen besteld. Ik heb alweer het zoveelste plastic horloge op de bank liggen waarvan de kroon pleite is, en het kan voor zulke dingen echt niet uit er speciaal eentje te laten komen. :sunglasses:

2 likes

Een echte, betaald en gescoord in twintig zeventien!

(Foto: NickW).
Nu al voor de derde keer geplaatst. Enthousiasme kent nauwelijks grenzen.

1 like

Mijn eerste aankoop van 2017 kwam net binnen :thumbsup:

7 likes

Betaald in 2016, gister ontvangen, dus feitelijk heb ik dit jaar nog geen stuiver uitgegeven aan horloges…
SKA577

4 likes

4 likes

Ruwe diamant.

http://i.ebayimg.com/images/g/iLIAAOSwA3dYWCAj/s-l1600.jpg

en dus ook maar meteen

en dan hopelijk dit resultaat:

Een week terug was ik nog op de filipijnen waar ik met mn zoon een grappige combi aankoop gedaan heb van het filipijnse merk Velocitime het merk heeft erg hoog plak gehalte maar dat heeft ons niet weerhouden om het niet te kopen.
Er zit een japans uurwerkje in en is 10 atm.

Mijn zoon heeft de oranje versie gekocht en ik de zwart met gouden.

excuses voor de slechte kwaliteit.

Al met al best grappig, en ik moet zeggen de kwaliteit liegt er niet om.

Seiko Turtle PADI :wink:

1 like

half december besteld en moet een van de volgende dagen bij de juwelier beschikbaar zijn.
Een Jacques Lemans Liverpool automatic Valjoux 7750

Deze kletser gisteren binnen gekregen…

1 like

Ik heb al wat gekocht en geruild dit jaar.

En

En dan is vandaag een pakketje vertrokken vanuit zwitserland met een breitling aerospace. Over 3 werkdagen hoop ik die in mijn handen te kunnen houden!

4 likes

ps , volgens mij is dit een zelfde soort post die Wat is jouw eerste aankoop in 2017? kunnen we niet beter daar verder gaan?

1 like

Lijkt me een goed idee :slight_smile:

Dit is mijn eerste post. Mijn eerst aankoop van 2017 is geen automaat, maar een beest van een G-Shock! Het op gang brengen en gelijk zetten van tijd en datum van mijn verschillende automaten was ik een beetje zat. Toen liep ik rond de kerstperiode tegen deze machtige GPW-1000V-1AER van Casio aan. Ben er echt erg blij mee. Wow!

5 likes

Rustig beginnen… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

De eerste is binnen. :thumbsup:

4 likes

Oef mooi hoor

1 like

vandaag toegekomen

4 likes