Laat ik me even voorstellen

Mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

Welkom op dit leuke forum. Je hebt een duidelijk "binnenkom"verhaal met mooie foto’s van je mooie collectie.

1 like

Welkom op HF Emil, prachtige horloges heb je, vooral die Speedmaster, veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom👍

1 like

Emil, welkom op dit leuke forum!

1 like

Herzlich Wilkommen und Ihre Uhren sind sehr schön. Viel Spass hier und zedige vor allen Bilder!

1 like

Van harte welkom hier! :+1:

1 like

Welkom Honing.

1 like

Welkom Emil emot-tiphat

1 like

Welkom hier :+1:

1 like

Welkom hier! Dubbel welkom omdat je gewoon ergens woont. Er zijn hier zo veel introductie-topics met mensen die zich “woonachtig” vinden omdat ze hoity-toity moeten klinken, dat ik de tranen van blijdschap over de wangetjes voel lopen wanneer iemand gewoon ergens woont.

Never change!

Er zijn hier wel leden actief op Uhrforum, maar het gros wat hier rondloopt kent de Duitse markt niet. Ik zou met die Citzen gewoon naar een AD gaan om te zien of Citizen 'm geen beurt kan geven.

Leuk.

Tja. Smaken verschillen. Jaeger LeCoultre geld uitgeven aan een Rolex is gewoon vreemd, weet je.

1 like

welkom

1 like

Heel eerlijk gezegd zijn er nog zoveel merken en horloges (die ik nog niet ken) dat ik er vanuit ga dat mijn “grail” nog wel een keer of vijftig gaat veranderen. Dit is ook de reden dat ik het geen “grail” heb genoemd :upside_down_face:

Ik ben de laatste tijd veel naar Panerai te kijken, maar Jaeger LeCoultre zal ik zeker ook in duiken.

2 likes

Hartelijk welkom!

1 like

:wave:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom

1 like

Welkom en gave Speedy! :sunglasses: