Mooie tijd hier
Welkom en veel leesplezier
Welkom op dit leuke forum. Je hebt een duidelijk "binnenkom"verhaal met mooie foto’s van je mooie collectie.
Welkom op HF Emil, prachtige horloges heb je, vooral die Speedmaster, veel plezier hier gewenst!
Welkom👍
Emil, welkom op dit leuke forum!
Herzlich Wilkommen und Ihre Uhren sind sehr schön. Viel Spass hier und zedige vor allen Bilder!
Van harte welkom hier!
Welkom Honing.
Welkom Emil
Welkom hier
Welkom hier! Dubbel welkom omdat je gewoon ergens woont. Er zijn hier zo veel introductie-topics met mensen die zich “woonachtig” vinden omdat ze hoity-toity moeten klinken, dat ik de tranen van blijdschap over de wangetjes voel lopen wanneer iemand gewoon ergens woont.
Never change!
Er zijn hier wel leden actief op Uhrforum, maar het gros wat hier rondloopt kent de Duitse markt niet. Ik zou met die Citzen gewoon naar een AD gaan om te zien of Citizen 'm geen beurt kan geven.
Leuk.
Tja. Smaken verschillen. Jaeger LeCoultre geld uitgeven aan een Rolex is gewoon vreemd, weet je.
welkom
Heel eerlijk gezegd zijn er nog zoveel merken en horloges (die ik nog niet ken) dat ik er vanuit ga dat mijn “grail” nog wel een keer of vijftig gaat veranderen. Dit is ook de reden dat ik het geen “grail” heb genoemd
Ik ben de laatste tijd veel naar Panerai te kijken, maar Jaeger LeCoultre zal ik zeker ook in duiken.
Hartelijk welkom!
Welkom hier!
Welkom op HF!
Welkom
Welkom en gave Speedy!