Met 30m zou ik zeker afraden om ermee te gaan duiken. Sterker nog, meer dan regen zou ik afraden.
Esthetisch en Functioneel zou ik zeggen⦠Net in mijn bezit sinds afgelopen weekend
Erg blij mee Super strak klokkie.

Je hebt gelijk hoor, ik zou er niet mee gaan duiken of zwemmen. Echter vroeg ik mij af wat de definitie van duiken is? 30m is geen snorkelen meer.
Je kunt (helaas) niet zo strict vasthouden aan de meter indicaties. Het gaat om de druk oftewel de ATM. bij 30m (3 ATM) is het horloge niet geschikt om te zwemmen, ondanks dat de indicatie dat wel lijkt te insinueren.
Als je op 1 meter diepte zit, maar je begint hevig met je arm te zwaaien om bijvoorbeeld te zwemmen, kan de druk al een paar ATM opgevoerd worden. Vandaar dat het niet alleen om de diepte gaat.
Cool!
Mijn Rado, past onder ieder overhemd en je kan er ook mee zwemmen.
[URL=http://s242.photobucket.com/user/lennootje/media/P1010431.jpg.html]
[/URL]
groetjes Lenno
Tja, deze is gewoon helemaal af.
Strand, boot, vliegtuig, auto, garage, bouwput, beerput, bij de composthoop, de buitenhaard,
de schietbaan, klussen in de kruipruimte, op de vuist met hooligans you name itā¦eh, the officeā¦
en, net even anders dan een⦠
Grt.

Mooie foto maar geen avontuurlijke klok.
Deze doet mij helemaal niets, teveel details, in bezel en band, te druk.
En zoān valve, nee.
Ik doe het met deze.
Nooit duurder dan de baas hĆØ 
Grt.
Ah duidelijk, al vind ik de term 30m dan misleidend terwijl 3 ATM duidelijker is.
30m zeker toegevoegd voor de leken zoals ik 
De Speedy maar weer
Vrijwel elk weekend de beach, soms de boardroom, zowel in West Afrika als in het Midden Oosten. En later ook in Nederlandā¦
Is niet zo moeilijk: 1 ATM is ongeveer 10 Meter waterā¦
Wow!